Print
Στo πλαίσιο καινοτόμων δράσεων αλλά και συνεργασίας με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, οι καθηγήτριες Αγγλικών στο Αρσάκειο Δημοτικό Θεσσαλονίκης διοργάνωσαν για τους μαθητές τής Στ΄ τάξης το θεματικό εργαστήριο με τίτλο «The Peanuts: Multimodal Branded ESL/EFL Learning».
Ο στόχος τού εργαστηρίου αυτού ήταν να φέρει σε επαφή τους μαθητές με πρόσφατο αυθεντικό πολιτισμικό αλλά και πολυτροπικό εποπτικό υλικό που μπορεί να προσαρμοστεί στα δεδομένα εκμάθησης τής αγγλικής γλώσσας παράλληλα με την ανάπτυξη δεξιοτήτων, κριτικής αλλά και δημιουργικής σκέψης.
Υπεύθυνη τού παραπάνω εργαστηρίου ήταν η κ. Τατιανή Ραπατζίκου, επίκουρη καθηγήτρια τού Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας και διευθύντρια τής δημιουργικής ομάδας "Multimodal Group".
Το εργαστήριο υλοποιήθηκε από την ίδια και την υποψήφια δρα τού τομέα Μετάφρασης και Διαπολιτισμικών Σπουδών τού Τμήματος Αγγλικής κ. Κατερίνα Μαράζη.
Βασικός σκοπός αυτών των εργαστηρίων είναι, όπως αναφέρθηκε ήδη, η εξοικείωση των μαθητών με κατάλληλο για την ηλικία τους αυθεντικό πολυτροπικό υλικό, πλούσιο σε εποπτικά μέσα (ιστοσελίδες, ψηφιακές εικόνες, βίντεο, κόμικς και αφήγηση).
Η ποικιλία των μέσων αντικατοπτρίζει τις σημερινές ανάγκες απόκτησης και εξάσκησης ανάλογων δεξιοτήτων στο πλαίσιο τής ψηφιακής κουλτούρας αλλά και τής ψηφιακής αυτόνομης μάθησης.
Οι επιλεγμένες δραστηριότητες έχουν στόχο την εξάσκηση ανάγνωσης, λεξιλογίου, γραμματικής, προφορικού λόγου αλλά και δημιουργικής γραφής με παιγνιώδη χαρακτήρα και πνεύμα συνεργασίας.
Τέλος, το εργαστήριο ξεφεύγοντας από τη χρήση παραδοσιακού υλικού εκμάθησης τής ξένης γλώσσας, επιθυμεί να τονίσει ότι η μάθηση είναι ένα συνεχές φαινόμενο εντός και εκτός τού πλαισίου τής τάξης.