Τα Αρσάκεια Σχολεία Ψυχικού και τα Αρσάκεια-Τοσίτσεια Σχολεία Εκάλης, αποτελούν ιδρυτικά μέλη του θεσμού των Αθλητικών Συναντήσεων Ιδιωτικών Σχολείων (ΑΣΙΣ) που κλείνει φέτος 25 χρόνια λειτουργίας. Κατά τη χρονική αυτή περίοδο παρουσιάζει σημαντική οργανωτική πρόοδο και διαρκή διεύρυνση της αθλητικής δραστηριότητάς του. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως ο αριθμός των συμμετεχόντων σχολείων έχει φτάσει τα 23, ο αριθμός των μαθητών, -τριών που λαμβάνουν μέρος στα αγωνίσματα ετησίως ξεπερνά τις 5 χιλιάδες, ενώ σταθερά πληθαίνει και ο αριθμός των θεατών που παρακολουθεί τις ολοένα και περισσότερες διοργανώσεις.


   Τα σχολεία μας προσφέρουν την ευκαιρία σε περισσότερους από 600 μαθητές κάθε χρόνο, καθώς και στις αντιπροσωπευτικές μας ομάδες σε διάφορα αθλήματα, να λάβουν μέρος σε αγώνες, που οργανωτικά και αθλητικά κινούνται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Κατά το τρέχον διδακτικό έτος, οι μαθητές αυτοί συμμετέχουν σε όλες σχεδόν τις διοργανώσεις, τόσο στα ατομικά αγωνίσματα, όσο και στα ομαδικά αθλήματα. Είναι σημαντικό να σημειωθεί πως για μεγάλο αριθμό από τα παιδιά αυτά οι συγκεκριμένοι αγώνες αποτελούν τη μοναδική αθλητική οργανωμένη δράση στην οποία συμμετέχουν.  

   Τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, βρίσκονται σε εξέλιξη πρωταθλήματα καλαθοσφαίρισης, πετοσφαίρισης και ποδοσφαίρου Γυμνασίων και Λυκείων, ενώ σύντομα ακολουθούν οι διοργανώσεις του στίβου και των παραδοσιακών χορών. Όσο προχωρά το διδακτικό έτος, θα ξεκινούν και τα αντίστοιχα πρωταθλήματα του Δημοτικού.

   Το ΑΣΙΣ αποτελεί παράδειγμα θεσμού με εύρυθμη λειτουργία, βασισμένη στη συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικών οργανισμών, σχολικών μονάδων, καθηγητών και μαθητών. Οι καθηγητές Φυσικής Αγωγής των Αρσακείων Σχολείων έχουν ως στόχο, δια μέσου των δράσεων αυτών, να διαμορφώνεται μια σημαντική για το σχολικό γίγνεσθαι διαδικασία και παράλληλα με το πρωινό πρόγραμμα να ενισχύεται η ενεργή συμμετοχή των παιδιών. Με αυτό τον τρόπο, το σχολείο συμβάλλει ουσιαστικά, στην ανάδειξη των θεμελιωδών αξιών που προτάσσει ο αθλητισμός, έτσι ώστε τα παιδιά να βιώνουν μέσα από την προσπάθειά τους την ελεγχόμενη ένταση του συναγωνισμού, τη χαρά του παιχνιδιού, τη σημασία της συνεργασίας, τη διαχείριση συναισθημάτων.

   Κρατώντας τα παραπάνω ως προτεραιότητες, και παρά το γεγονός ότι οι διακρίσεις των μαθητών μας είναι πολλές, η έμφαση δίνεται στην όσο γίνεται ευρύτερη συμμετοχή και στις εκπαιδευτικές αρχές σύμφωνα με τις οποίες προετοιμάζονται και αθλούνται.