Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και συναρμολόγησαν τροχαλίες, γρανάζια, ρόδες και άξονες, με σκοπό να κατασκευάσουν με τα χέρια τους μια απλή μηχανή, τον «πεινασμένο αλιγάτορα». Διασκεδάζοντας, ήρθαν σε επαφή με αισθητήρες και ανέπτυξαν τον πρώτο τους αυτοματισμό. Στη συνέχεια, εργάστηκαν σε ένα περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού με πλακίδια και δημιούργησαν το πρόγραμμα, τη σωστή δηλαδή ακολουθία εντολών, με στόχο την κίνηση τού αλιγάτορά τους.
Ως αποτέλεσμα, τα παιδιά, εξάσκησαν τη μεθοδική και ερευνητική τους σκέψη και έμαθαν να λειτουργούν ομαδοσυνεργατικά για την επίτευξη τού βέλτιστου αποτελέσματος.
View the embedded image gallery online at:
https://www.arsakeio.gr/en/135-greek/schools/psychico/psychico-elementary-b/events-activities/26560-ergasthrio-ekpaidvtikhs-rombotikhs#sigProIde11719f0e5
https://www.arsakeio.gr/en/135-greek/schools/psychico/psychico-elementary-b/events-activities/26560-ergasthrio-ekpaidvtikhs-rombotikhs#sigProIde11719f0e5