e-arsakeio


Books' archway


ep en


harvard




Στις 19 Ιανουαρίου και στις 26 Φεβρουαρίου 2016 πραγματοποιήθηκε στο Αρσάκειο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης το πρόγραμμα επιχειρηματικότητας «Στη Σκιά ενός Στελέχους», το οποίο διοργανώνει το ΣΕΝ (Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων) /Junior Achievement Greece, με τη συνεργασία τού Υπουργείου Παιδείας.
Οι μαθητές τής Γ΄ Γυμνασίου επισκέφθηκαν το i-bank store τής Εθνικής Τράπεζας, όπου συνομίλησαν με τα στελέχη που εργάζονταν εκεί.
Συγκεκριμένα, η κ. Κατερίνα Μήτια, υπεύθυνη καταστήματος και διευθύντρια Ηλεκτρονικών και Εναλλακτικών Δικτύων, έκανε στους μαθητές μια λεπτομερή παρουσίαση για τα τμήματα μιας τράπεζας και τους τομείς των δραστηριοτήτων της. Αναφέρθηκε ιδιαίτερα στις δεξιότητες και τις γνώσεις που πρέπει να έχει κάποιος που ενδιαφέρεται να εργαστεί σε μια τράπεζα  ή σε μια συναφή επιχείρηση, και έκλεισε την παρουσίασή της αναφερόμενη στη δραστηριότητα τού συγκεκριμένου καταστήματος και τις προοπτικές ανάπτυξής του.
Κατόπιν, οι μαθητές διατύπωσαν τις απορίες τους και ακολούθησε μια πολύ εποικοδομητική συζήτηση.
Τον συντονισμό τού προγράμματος «Στη σκιά ενός στελέχους» επιμελείται για τα Αρσάκεια-Τοσίτσεια Σχολεία η κ. Αγγελική Ζήση, νομικός, Υπεύθυνη Επιχειρηματικότητας των Αρσακείων Σχολείων και National Trainer των προγραμμάτων επιχειρηματικότητας τού Junior Achievement.
Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε στο i- bank store τής Εθνικής Τράπεζας σε συνεργασία με τη σύμβουλο εθελόντρια και στέλεχος τής Εθνικής Τράπεζας κ. Κατερίνα Μήτια, όπως προαναφέρθηκε, και με τη συμβολή και αρωγή τής καθηγήτριας τού ΣΕΠ κ. Αναστασίας Πιλωνά.
Με την εμπλοκή τους στο συγκεκριμένο πρόγραμμα οι μαθητές γνώρισαν τη δραστηριότητα των τμημάτων μιας τράπεζας και τους τομείς όπου αυτή δραστηριοποιείται. Ήρθαν σε προσωπική επαφή με ενεργά στελέχη επιχειρήσεων και ανακάλυψαν πως κάθε εργαζόμενος και κάθε τμήμα διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη διαδικασία παροχής τραπεζικών υπηρεσιών.
Έτσι, η επαφή τους με ένα  πραγματικό εργασιακό περιβάλλον και τα στελέχη του διεύρυνε τους επαγγελματικούς και εκπαιδευτικούς τους ορίζοντες.