e-arsakeio


Books' archway


ep en


harvard




Ιδιαίτερα ενεργή η παρουσία τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων στις εργασίες τού 11ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για τις Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση που διοργανώθηκε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών τού Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (εξ ολοκλήρου διαδικτυακά) στις 6,7 & 8 Νοεμβρίου 2020.

Πιο συγκεκριμένα:
• Την Παρασκευή 6/11/2020 οι μαθητές τής Γ΄ και της Δ΄ τάξης τού Αρσακείου Δημοτικού Ιωαννίνων συμμετείχαν στη δράση «Μικροί ερευνητές – εισηγητές», παρουσιάζοντας μέσω βίντεο τις κατασκευές που υλοποίησαν στο μάθημα του SHTEAM, αλλά και όσα ανακάλυψαν μέσα από τη διερεύνηση και τον πειραματισμό με τις κατασκευές (γεφυρών, ανθρώπινου σκελετού, ελικοφόρου αυτοκινήτου, ανεμόμυλου, αεροπνευματικών κατασκευών, φορτηγού, εκσκαφέα). Τις δράσεις-project επιμελήθηκαν οι δάσκαλοι του Σχολείου κ. Ευαγγέλου Υβόννη, κ. Γκαντόλιας Βασίλειος, κ. Ντίνος Σωτήριος, κ. Αθανασίου Λητώ και κ. Γκαρτζονίκας Βησσαρίων.

• Την Κυριακή 8/11/2020 το Αρσάκειο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων συμμετείχε στον Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Νηπιαγωγείων της WRO με θέμα «Μια βόλτα στην πόλη μου», ο οποίος εντάχθηκε στο Πρόγραμμα τού Συνεδρίου, ενώ την περσινή χρονιά φιλοξενήθηκε στις εγκαταστάσεις τού Σχολείου μας. Φέτος που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά η βόλτα των μικρών μας μαθητών, παρουσιάστηκε σε βίντεο που επιμελήθηκε η Προϊσταμένη τού Νηπιαγωγείου, κ. Πήττα Γεωργία. Τα παιδιά τού Νηπιαγωγείου παρουσίασαν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο ένα κομμάτι της πόλης των Ιωαννίνων που λίγοι έχουν στον νου τους σαν καλλιτεχνικό θησαυρό: τα γλυπτά που κοσμούν την παραλίμνια διαδρομή. Έτσι, αφού περιηγήθηκαν ψηφιακά, λόγω των συνθηκών, στον χώρο της λίμνης αναζήτησαν εικόνες και έφτιαξαν τις δικές τους διαδρομές με τη χρήση τού ρομπότ Gigo Kids First Coding Kit.

• Την ίδια μέρα παρουσιάστηκε από τη δασκάλα τού Αρσακείου Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων, κ. Αθανασίου Λητώ και την Προϊσταμένη τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων, κ. Πήττα Γεωργία εισήγηση με τίτλο: «Ο Άρτσι μόνο θα χαρεί, αν ο πλανήτης μας σωθεί…». Η εισήγηση αποτελεί ένα καινοτόμο σενάριο διδασκαλίας για μαθητές προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας με στόχο την καλλιέργεια της περιβαλλοντικής συνείδησης και την κατανόηση βασικών αρχών της αειφορίας, αξιοποιώντας τις παιδαγωγικές αρχές και τις ψηφιακές δυνατότητες τής Εκπαιδευτικής Ρομποτικής με τη χρήση τού ρομπότ Kids First Coding & Robotics.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην κ. Πλακίτση Αικατερίνη, Καθηγήτρια και Πρόεδρο του Π.Τ.Ν. τού Πανεπιστημίου Ιωαννίνων για τη διοργάνωση του Συνεδρίου, στον κ. Μικρόπουλο Αναστάσιο, Καθηγητή του ΠΤΔΕ τού Πανεπιστημίου Ιωαννίνων για τη συμμετοχή του στο προεδρείο και στον κ. Κράββαρη Δημήτριο, διοργανωτή τού Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στην Περιφέρεια Ηπείρου.