e-arsakeio


Books' archway


ep en


harvard




Με τη λήξη και της φετινής σχολικής χρονιάς, με ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση διαπιστώνουμε ότι το Σχολείο μας συνεχίζει να καταλαμβάνει πρώτες θέσεις στους πανελλήνιους μαθητικούς διαγωνισμούς.

Συγχαρητήρια για τη δεύτερη θέση που κατάλαβε στον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικών Δημοτικού 2014, η μαθήτρια της Στ΄τάξης Παυλίδου Δήμητρα-Ελένη αλλά και στην  Δασκοπούλου Ελένη για την 27η  θέση, Χειλαδάκη Κωνσταντίνα για την 42η θέση και στην Αποστολίδου Άννα για την 203η θέση. Επίσης,  συγχαρητήρια αξίζουν στους μαθητές της  Ε΄τάξης, Ντελόπουλο Μανώλη και  Γώδη Χρήστο για την 175η  θέση και 213η θέση αντίστοιχα.    

Συγχαρητήρια για την Πρώτη θέση που κατέλαβε η  ομάδα ρομποτικής του σχολείου μας που αποτελείται από τους  μαθητές της Στ΄,  Χειλαδάκη Κωνσταντίνα και Αντωνιάδη Ιωάννη στον 2ο Περιφερειακό Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής που πραγματοποιείται από τον Οργανισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Επιστήμης WRO Hellas. 

Η φετινή χρονιά ήταν ιδιαίτερα σημαντική, καθώς εφαρμόστηκε το πρόγραμμα «τσάντα στο σχολείο», στο πλαίσιο ενός διευρυμένου ωραρίου λειτουργίας (8ωρο). Το συγκεκριμένο πρόγραμμα εφαρμόστηκε με τεράστια επιτυχία κατά κοινή ομολογία γονέων, μαθητών και εκπαιδευτικών, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε (τα αναλυτικά αποτελέσματα της οποίας θα κοινοποιηθούν το Σεπτέμβριο). Στηρίζεται δε στις σύγχρονες θεωρίες μάθησης, εφαρμόζει τις σύγχρονες διδακτικές μεθόδους και υιοθετεί τις νέες παιδαγωγικές προσεγγίσεις. Αποτελεί την οργανωμένη και επιστημονικά τεκμηριωμένη εφαρμογή της εμπειρίας των εκπαιδευτικών και συντονιστών εκπαίδευσης της Φ.Ε., από την 10ετή (από το 2003) εφαρμογή ενός μικρότερου σε χρονική διάρκεια ωρολογίου προγράμματος (7ωρου), που διέπεται βέβαια από την ίδια φιλοσοφία και παιδαγωγική αντίληψη. Ένα σύγχρονο σχολείο που ανταποκρίνεται στις διαφοροποιημένες ανάγκες και ικανότητες των μαθητών και επιδιώκει όχι μόνο γνωστικά επιτεύγματα, αλλά ανάπτυξη δεξιοτήτων, ικανοτήτων και στάσεων, με παράλληλη συνολική καλλιέργεια της προσωπικότητας των παιδιών.

Το πρόγραμμα «τσάντα στο σχολείο» σημαίνει ότι η σχολική εργασία του παιδιού ολοκληρώνεται και εξαντλείται στο σχολείο. Οι περισσότερες από τις εργασίες που έμπαιναν κάποτε ως καθήκοντα στο σπίτι, ενσωματώνονται πλέον στη διδασκαλία, η δομή της οποίας αλλάζει. Οι ασκήσεις εμπέδωσης και επανάληψης, τα προβλήματα εφαρμογής, η εμβάθυνση και διερεύνηση των γνώσεων ολοκληρώνονται στη διάρκεια του μαθήματος. Ως εκ τούτου, άρχισαν σιγά σιγά οι κατ’ οίκον εργασίες, να διαμορφώνονται σε νέα βάση και να μεταρρυθμίζονται ως προς τη φιλοσοφία ανάθεσής τους, το περιεχόμενο, τον όγκο, την ποιότητά, τον στόχο τους, τον υποχρεωτικό χαρακτήρα τους και τον χρόνο εκτέλεσης και παράδοσής τους.

 Η θετική στάση των γονέων, ο ενθουσιασμός των παιδιών και η στήριξη του προγράμματος από τους συντονιστές και από όλους ανεξαιρέτως τους εκπαιδευτικούς του σχολείου που πίστεψαν σε αυτό, το διαμόρφωσαν και το εφάρμοσαν στηριζόμενοι στην εξαίρετη διδακτική και παιδαγωγική τους κατάρτιση και ευσυνειδησία αποτελούν τα εχέγγυα για την ακόμα πιο πετυχημένη εφαρμογή του τη νέα χρονιά.

Η Διευθύντρια

Θεοδώρα Κωνσταντινίδου