Ημερολόγιο

Μάρτιος 2024
Τον προηγούμενο μήνα   Τον επόμενο μήνα
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
week 9 1 2
week 10 3 4 5 6 7 8 9
week 11 10 11 12 13 14 15 16
week 12 17 18 19 20 21 22 23
week 13 24 25 26 27 28 29 30
week 14 31
1
Την Παρασκευή 15 Απριλίου 2016 οι μαθητές των δύο τμημάτων τής Στ΄ τάξης τού Αρσακείου Δημοτικού Ιωαννίνων, συμμετέχοντας στην πανελλήνια δράση «Let’s do it Greece», έφτιαξαν αφίσες με συνθήματα υπέρ τής ανάληψης πρωτοβουλίας για τον καλλωπισμό και την αισθητική αναβάθμιση τού περιβάλλοντος αστικού χώρου.

Πρόγραμμα: Οικονομία και Επιχειρηματικότητα

Θεματική Ενότητα: «Η Επιχείρηση σε Δράση - Επιχειρηματικό Σχέδιο»

Σκοπός του προγράμματος «Οικονομία – Επιχειρηματικότητα» αποτελεί η αποσαφήνιση και κατανόηση βασικών οικονομικών όρων και εννοιών, απαραίτητων στη ζωή του ατόμου, με ιδιαίτερη έμφαση εδώ στην έννοια της επιχειρηματικότητας, όπως επίσης και στην αναγκαιότητα ανάπτυξης του επιχειρηματικού πνεύματος, παράγοντα καθοριστικής σημασίας για την εξέλιξη τόσο των ίδιων των μαθητών όσο και της χώρας στο νέο κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον που διαμορφώνεται διεθνώς.

{tab=2008}

Θέμα: «Η βιωσιμότητα των Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Κ.Ε.Κ) στην Ελλάδα».

Σκοπός του επιλεγέντος θέματος είναι η κατανόηση της έννοιας των Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Κ.Ε.Κ) και της αναγκαιότητας βιωσιμότητάς τους τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη, λόγω των διαρκώς μεταβαλλόμενων απαιτήσεων στην αγορά εργασίας και της μετάβασης στην Κοινωνία της Γνώσης, που θέτουν νέα δεδομένα για τη λειτουργία του συστήματος εκπαίδευσης.

Οι μαθητές 1) διερεύνησαν τους φορείς της συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης, 2) μελέτησαν την έννοια του όρου «Βιωσιμότητα μιας επιχείρησης», 3) πραγματοποίησαν έρευνα-προσομοίωση με ερωτηματολόγιο για να διερευνηθούν οι ανάγκες της αγοράς για τα Κ.Ε.Κ και τη βιωσιμότητά τους, 4) σύστησαν ως «Εικονική Επιχείρηση» ένα Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης (Κ.Ε.Κ) και 5) υλοποίησαν ένα υποθετικό «επιχειρηματικό σχέδιο». Αφού κατέληξαν σε συγκεκριμένα συμπεράσματα, εκπόνησαν γραπτή εργασία, περιγραφική όλων των ενεργειών τους, έκτασης 186 σελίδων, την οποία κατέθεσαν στο Υπουργείο Παιδείας.

Σύμβουλος στο παρόν εγχείρημα ήταν ο υπεύθυνος του Κ.Ε.Κ. «ΓΑΙΑ», που εδρεύει στα Μελίσσια.

{tab=2010}

Θέμα: « Επιχειρηματικό Σχέδιο - Εικονική Επιχείρηση»

Στο πλαίσιο του προγράμματος επιλέξαμε το θέμα με τίτλο «Επιχειρηματικό σχέδιο – Εικονική Επιχείρηση», επιδιώκοντας, μέσα από τη σφαιρική και εμπεριστατωμένη μελέτη, την καλλιέργεια της δημιουργικής έκφρασης και του συνεργατικού πνεύματος των εφήβων, σε συνδυασμό με την ανάδειξη των επιχειρηματικών τους δεξιοτήτων, την ενδυνάμωση της αυτοπεποίθησης και την ανάπτυξη πρωτοβουλίας, την ενεργοποίησή τους για γνωριμία με τους νόμους της αγοράς και τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων και, τέλος, την ενεργό συμμετοχή τους στο οικονομικό και κοινωνικό «γίγνεσθαι».

Εικονική Επιχείρηση Κινηματογραφικών Παραγωγών “Seduction Production” “SP”

Προϊόν: Ταινία μικρού μήκους «ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΑΡΕΝΑ» με θέμα τις «Θετικές και Αρνητικές Όψεις του κέντρου της Αθήνας».

Σύνταξη Επιχειρηματικού σχεδίου και κατάθεση γραπτής εργασίας της τάξεως των 233 σελίδων, στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

- Βραβείο Αριστείας και Καινοτομίας από το Θεσμό «Αριστείας και Ανάδειξη Καλών Πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» ΥΠΔΒΘ
{/tabs}

Πρόσκληση του Β΄ Αρσακείου Γενικού Λυκείου Ψυχικού από το Υπουργείο Παιδείας για τη δημιουργία του «Επιχειρηματικού Σχολείου»

{tab=2014}
Σε τιμητική εκδήλωση, ο αρμόδιος Υφυπουργός Παιδείας παρουσίασε τη δράση, η οποία συνιστά το «Επιχειρηματικό Σχολείο» και θα υλοποιηθεί μέσα από την Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση.
Οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν διαδικτυακά μαθήματα επιχειρηματικότητας από καθηγητές Μάρκετινγκ, Οικονομίας, Διοίκησης Επιχειρήσεων, πετυχημένους επιχειρηματίες και διακεκριμένους μαθητές σε προγράμματα επιχειρηματικότητας.
Επιπλέον, θα έχουν πρόσβαση σε εκπαιδευτικό οπτικό υλικό, το οποίο θα προβάλλεται στην ειδική διαδικτυακή πύλη www.business-school.minedu.gov .


Στην παρούσα εκδήλωση, οι μαθητές του σχολείου μας έδωσαν συνέντευξη στην Εκπαιδευτική Τηλεόραση.
{/tabs}
Το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece («ΣΕΝ/JAGreece»), υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, υλοποιεί προγράμματα του JuniorAchievement – YoungEnterprise, ενός πανευρωπαϊκού μη κερδοσκοπικού οργανισμού (JA-YE www.ja-ye.org), ο οποίος προετοιμάζει τους νέους για μια επιτυχημένη πορεία στην παγκόσμια οικονομία, βασιζόμενος στην αρχή της «εκμάθησης μέσα από την πράξη».

1ο Πρόγραμμα: «Εικονική Επιχείρηση»

Είναι μία βιωματική εμπλοκή των μαθητών στις επιχειρηματικές δραστηριότητες, καθώς καλούνται να συγκροτήσουν μία μαθητική εικονική επιχείρηση, να παράξουν ένα προϊόν, να το προωθήσουν στην αγορά και τελικά να το πουλήσουν και να αποκτήσουν κέρδη από αυτό. Επίσης καλούνται να συνεργαστούν, να επιλύσουν προβλήματα, να διαχειριστούν το χρόνο που τους διατίθεται, να λάβουν αποφάσεις και να αναλάβουν ευθύνες.

Το πρόγραμμα έχει διαγωνιστικό χαρακτήρα. Χωρίζεται σε τρεις διαγωνιστικές φάσεις:

α. Η Εμπορική Έκθεση. Οι μαθητικές επιχειρήσεις προβάλλουν τα προϊόντα τους εκθέτοντάς τα στα περίπτερα των επιχειρήσεών τους. Η μαθητική επιχείρηση που συγκεντρώνει την υψηλότερη βαθμολογία εκπροσωπεί την Ελλάδα στην Ευρωπαϊκή Εμπορική Έκθεση.

β. Η κατάθεση των επιχειρηματικών πλάνων. Τον Απρίλιο οι μαθητικές επιχειρήσεις καταθέτουν τα επιχειρηματικά τους πλάνα προς κρίση.

γ. Ο τελικός διαγωνισμόςγια την ανάδειξη της καλύτερης μαθητικής εικονικής επιχείρησης. Οι 10-12 μαθητικές επιχειρήσεις που κατέθεσαν τα καλύτερα επιχειρηματικά πλάνα, προκρίνονται στον τελικό διαγωνισμό. Η καλύτερη μαθητική εικονική επιχείρηση εκπροσωπεί την Ελλάδα στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό για την Καλύτερη Εικονική Επιχείρηση.

Το πρόγραμμα υποστηρίζεται από έναν σύμβουλο εθελοντή από μία από τις επιχειρήσεις που συνεργάζονται με το ΣΕΝ/JA Greece. Κύριοι χορηγοί του προγράμματος είναι η Allianz Hellas, η Citi, η General Mills, η SAP Hellas και η Accenture.

Διάρκεια: Οκτώβριος – Ιούνιος



2ο Πρόγραμμα: Τράπεζες σε Δράση («Banks in Action») & Business Dilemma

Σκοπός του προγράμματος είναι να δώσει σε μαθητές Λυκείου την ευκαιρία να αποκτήσουν χρηματοοικονομικές γνώσεις και κατάλληλες δεξιότητες, ώστε να διαχειρίζονται τα οικονομικά τους ως ενημερωμένοι καταναλωτές και να διευρύνουν τους ορίζοντές τους ως μελλοντικοί επαγγελματίες.

Οι μαθητές αναπτύσσουν την επιχειρηματική τους σκέψη και κατανοούν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί μια Τράπεζα, ανακαλύπτοντας νέες ευκαιρίες για τη σταδιοδρομία τους και συνδέοντας το σχολείο με τον κόσμο τής εργασίας.

Το πρόγραμμα έχει δύο φάσεις:

1. Πρακτικές δραστηριότητες, που λαμβάνουν χώρα στη τάξη, όπως ασκήσεις, προβολή βίντεο, ένα διαδραστικό πρόγραμμα προσομοίωσης σε υπολογιστή. Μελέτη των αρχών της Τραπεζικής, του τρόπου λειτουργίας μιας τράπεζας καθώς και των προκλήσεων για την επιτυχημένη λειτουργία μιας τράπεζας σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.

2. Σύσταση εικονικών Τραπεζών και συμμετοχή σε διαγωνισμό onlineμε άλλους μαθητές από την Ευρώπη.

Εθελόντρια-Σύμβουλος του συγκεκριμένου προγράμματος ήταν η Διευθύντρια Επικοινωνίας της Millennium Bank κ. Μ. Κεσίσογλου.

Business Dilemma
«Διλημματικό σοβαρό κοινωνικοοικονομικό θέμα» στο οποίο κάθε μαθητική τράπεζα καλείται να προτείνει μία πρωτότυπη πρακτική λύση



“ENNOVATION JUNIOR”: Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας Ψηφιακής Καινοτομίας και Νέας Επιχειρηματικότητας

Αποτελεί μέρος του Διεθνούς Διαγωνισμού “ENNOVATION”.

Ο Διαγωνισμός (www.ennovation.gr) διοργανώνεται από το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRYN) του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος (Β. Ελλάδα), το University of Nicosia της Κύπρου και πάνω από δέκα Πανεπιστήμια από όλη την Ελλάδα.

{tab=2013}

e-κανότητες

Μεσαία επιχείρηση με στόχο την παραγωγή 2 εξαρτημάτων με έξυπνους αισθητήρες για άτομα με ειδικές ικανότητες

- 1ο Βραβείο


{tab=2014}

Δημιουργία μεσαίας επιχείρησης με την επωνυμία «Ethalyzer»

Προϊόν: Συσκευή “ETHALYSER” που ενσωματώνεται στο τιμόνι τού αυτοκινήτου και μέσω του ειδικού υπερευαίσθητου αισθητήρα που διαθέτει, ανιχνεύει από την ανάσα του οδηγού το αλκοόλ και αναχαιτίζει την εκκίνηση του αυτοκινήτου, ώστε να αποφεύγονται τα τροχαία ατυχήματα που οφείλονται σε υπέρμετρη κατανάλωση αλκοόλης.

- 2ο Βραβείο
{/tabs}


Οι καθηγήτριες Γαλλικών τού Α΄ και τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Βασιλική Κοντού, Μαρία Λαγουρού και Μαίρη Σερβετά συμμετείχαν με την εισήγηση "Μια εικονική επίσκεψη στο Λούβρο" στην επιμορφωτική διημερίδα «Το σύγχρονο σχολείο: Ανάγκες και προοπτικές». Η διημερίδα, που διοργάνωσαν οι σχολικοί σύμβουλοι Δ.Δ.Ε Β΄ Αθήνας, πραγματοποιήθηκε στην Ελληνογαλλική Σχολή Ουρσουλινών στις 24 και 25 Απριλίου 2015.

Στο πλαίσιο τής εκπόνησης τού περιβαλλοντικού προγράμματος «Ανακύκλωση μια σύγχρονη συνήθεια», οι μαθητές των Γ΄α και Γ΄δ τάξεων τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού πραγματοποίησαν εκδρομή στην Ελάτη, από τις 2 έως τις 4 Απριλίου 2015. Τους μαθητές συνόδευσαν ο Υποδιευθυντής τού Σχολείου κ. Χ. Γραικός και οι καθηγητές κ. Αρτ. Σούσου, υπεύθυνη τού προγράμματος και αρχηγός τής εκδρομής, Ελ. Γαλιάνδρα και Χρ. Γεωργίου.

                                                                               

«Η Διδακτική των ξένων γλωσσών στον σύγχρονο κόσμο»

Προβληματισμοί – Εξελίξεις – Εφαρμογές



Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η επιμορφωτική διημερίδα με θέμα: «Η Διδακτική των ξένων γλωσσών στον σύγχρονο κόσμο. Προβληματισμοί Εξελίξεις Εφαρμογές», που διεξήχθη την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015 στη Στοά τού Βιβλίου και το Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015 στα Αρσάκεια Σχολεία Ψυχικού. Η ημερίδα διοργανώθηκε από τη Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία (Αρσάκεια – Τοσίτσεια Σχολεία) σε συνεργασία με το Βρετανικό Συμβούλιο, το Γαλλικό Ινστιτούτο και το Ινστιτούτο Γκαίτε, υπό την αιγίδα τού Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου, στις κατάμεστες αίθουσες τής Στοάς τού Βιβλίου ο Πρόεδρος τής Φ.Ε. Καθηγητής κ. Γεώργιος Μπαμπινιώτης άνοιξε τις εργασίες τής διημερίδας, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους. Σύμφωνα με τον κ. Μπαμπινιώτη, οι γλώσσες αποτελούν βασική συνισταμένη παιδείας, με υπόβαθρο, υποκείμενη αφετηρία και σταθερό σημείο αναφοράς τη μητρική. Υπάρχει μία συμπληρωματικότητα ανάμεσα στη μητρική και στις ξένες γλώσσες, και μία ρητή ή υπέρ-ρητή σύγκριση τής ξένης  γλώσσας με τη μητρική, η οποία αξιοποιείται, μεταξύ άλλων, και στη μετάφραση. Εξάλλου, ο καθολικός χαρακτήρας των συντακτικών δομών διευκολύνει το πέρασμα στην εκμάθηση. Ο κ. Μπαμπινιώτης σημείωσε πως η ξένη γλώσσα δεν είναι απλή εκμάθηση άλλων λέξεων για τα ίδια πράγματα αλλά μία μετάβαση (“transitio”) από ένα γλωσσικό σύμπαν σε ένα άλλο, σε μία άλλη σύλληψη, οργάνωση και έκφραση του κόσμου.

Μια ακόμα καίρια παρατήρηση είναι πως για κατάκτηση (acquisition) μιας γλώσσας μπορούμε να μιλάμε κυρίως ως προς τη μητρική γλώσσα, ενώ για την ξένη γλώσσα αναφερόμαστε σε εκμάθηση (language learning). Ως προς τη μεθοδολογία, κινούμαστε σε δύο επίπεδα, δομολειτουργική (γραμματική, σύνταξη) και επικοινωνιακή (χρήση) προσέγγιση. Το στοίχημα για έναν εκπαιδευτικό είναι να επιτύχει να βρει έξυπνες, οικονομικές λύσεις για να παρουσιάσει τη μορφολογία, ώστε να μην αποθαρρύνει τον μαθητή. Να παρουσιάσει πρώτα τις βασικές γραμμές και να εξειδικεύσει στη συνέχεια. Να χρησιμοποιήσει την μετάφραση ιδίως όταν αυτή περνάει μέσα από αντιπαραβολικό επίπεδο χρησιμεύοντας στη σύγκριση. Τέλος, να αξιοποιήσει την τεχνολογία τής εκπαίδευσης μέσω ψηφιακής παρουσίασης υλικού, και να χρησιμοποιήσει τη διαδραστικότητα ως πρόκληση που ανοίγει νέες προοπτικές στη διδασκαλία τής ξένης γλώσσας.

Κλείνοντας τον χαιρετισμό του, ο κ. Μπαμπινιώτης αναφέρθηκε στην επιθυμητή γλωσσική πολυμορφία, στην αναφορά και εκμάθηση περισσοτέρων της μίας ξένων γλωσσών, ειδικά σε ό,τι αφορά την ελληνική πραγματικότητα, αλλά και στην πρόταση ίδρυσης σχολείων γλωσσών, όπου οι μαθητές θα μπορούν να σπουδάσουν πολλές γλώσσες με την ανάλογη επαγγελματική διέξοδο. Τέλος, προέτρεψε τους εκπαιδευτικούς ποτέ να μην απομονώνουν τη γλώσσα από το υπαρξιακό τρίπτυχο, αποτελούμενο από τη γλώσσα, τη νόηση (τον νου) και τον κόσμο, καθώς μεταξύ τους συνδέονται άρρηκτα. Κάθε ποιότητα γλωσσική είναι ποιότητα σκέψης και ποιότητα αντίληψης και γνώσης τού κόσμου, έτσι λοιπόν, με αφετηρία τη μητρική η προτροπή είναι να μάθουμε μία ή περισσότερες γλώσσες που μας ανοίγουν νέους ορίζοντες.

Στη συνέχεια ο Πρόεδρος τού Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και μέλος τού Δ.Σ. τής Φ.Ε. κ. Σωτήριος Γκλαβάς χαιρέτισε με τη σειρά του και ανέδειξε το μέγεθος τής επανάστασης των νέων τεχνολογιών μέσω και της χρήσης του διαδικτύου. Ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά το αντικείμενο τής εκμάθησης των ξένων γλωσσών, σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά και στην Ελλάδα, ο στόχος είναι κάθε μαθητής τελειώνοντας το Λύκειο να έχει μάθει, εκτός τής μητρικής, και δύο τουλάχιστον ακόμα ξένες γλώσσες. Αναφέρθηκε στις αλλαγές που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στα αναλυτικά προγράμματα και στα σχολικά εγχειρίδια, αλλά και στην ενεργό χρήση των νέων τεχνολογιών, η οποία διευκολύνει περισσότερο ώστε η απλή εκμάθηση να τείνει προς την κατάκτηση.

Ο κ. Γκλαβάς σημείωσε πως μέσω τής διημερίδας δίνεται η δυνατότητα τής συνομιλίας μεταξύ τής διδακτικής των ξένων γλωσσών και τής πρακτικής εφαρμογής μέσα και από τη διαδραστικότητα και από τη δυναμική που δίνουν οι νέες τεχνολογίες, και κλείνοντας ευχήθηκε καλή επιτυχία στις εργασίες τής διημερίδας.

Στο πρώτο μέρος των ανακοινώσεων, για την αγγλική γλώσσα, η κ. Σοφία Μαρμαρίδου, καθηγήτρια Γλωσσολογίας τού Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας τής Φιλοσοφικής Σχολής τού Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και εταίρος τής Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, μίλησε για τα «Σώματα κειμένων: Η νέα πρόκληση στην ξενόγλωσση εκπαίδευση», ενώ ο κ. Phil Dexter, English Language Teacher Development Adviserfor the British Council, UK, εκφώνησε εισήγηση με θέμα: «Ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες των μαθητών τού 21ου αιώνα – Νέες τάσεις στην εκμάθηση τής αγγλικής γλώσσας».

Για τη γερμανική γλώσσα, η κ. Φρειδερίκη Μπατσαλιά, καθηγήτρια Γερμανικής Γλωσσολογίας, πρόεδρος τού Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας τής Φιλοσοφικής Σχολής τού Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και εταίρος τής Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, αναφέρθηκε εκτενώς στη «Σημασία των πραγματολογικών στοιχείων και αναφορών σε διδακτικά εγχειρίδια ξένης γλώσσας»  και στη συνέχεια η Dr Christina Kuhn, λέκτορας τού Friedrich-Schiller-Universität, Jena, Γερμανία, ανέλυσε τη «Μάθηση με Moodle, Facebook, Apps - Ανάπτυξη δεξιοτήτων στα σύγχρονα μέσα επικοινωνίας στο μάθημα των Γερμανικών».

Στο τρίτο μέρος της ολομέλειας, για τη γαλλική γλώσσα, το οποίο συντόνισε ως προεδρεύουσα η κ. Πηνελόπη Καλιαμπέτσου-Κορακά, ομότιμη καθηγήτρια Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας τής Φιλοσοφικής Σχολής τού Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και εταίρος τής Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, μίλησε η κ. Αργυρώ Πρόσκολλη, καθηγήτρια τής Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας – Διδακτικής τής Γαλλικής στο Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας τής Φιλοσοφικής Σχολής τού Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και πρώην πρόεδρος τού Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, με θέμα: «Γλωσσικές και γνωστικές δυσκολίες τού ελληνόφωνου μαθητή κατά την κατάκτηση/εκμάθηση τής Γαλλικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας» και η κ. Hélène Vanthier, καθηγήτρια τής Διδακτικής τής Γαλλικής ως ξένης γλώσσας στο Κέντρο Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας (CLA) τού Πανεπιστημίου τής Franche-Comté και ειδική στη διδασκαλία τής γαλλικής γλώσσας σε παιδιά, η οποία ανέπτυξε το θέμα: «Συμπληρωματικότητα των μεθόδων και διαφορετικότητα των εργαλείων στην τάξη τής Γαλλικής ως ξένης γλώσσας για παιδιά».

Τις εργασίες τής πρώτης ημέρας παρακολούθησαν πάνω από 350 εκπαιδευτικοί ξένων γλωσσών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, διδακτορικοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές, αλλά και σχολικοί σύμβουλοι ειδικότητας, οι οποίοι απηύθυναν και χαιρετισμό. Οι εργασίες της Παρασκευής 13 Φεβρουαρίου 2015 μεταδόθηκαν απευθείας διαδικτυακά, μέσω τού Εθνικού Δικτύου Έρευνας και Τεχνολογίας (Ε.Δ.Ε.Τ.).

Το Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015, στο συγκρότημα των Αρσακείων Σχολείων Ψυχικού, οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία ανά γλώσσα να παρακολουθήσουν βιωματικά εργαστήρια από τους κ. Phil Dexter και Cliff Parry -ακαδημαϊκό διευθυντή τού Βρετανικού Συμβουλίου για την αγγλική γλώσσα-, από τις κ. Hélène Vanthier, Odile Cobacho, ακόλουθο Εκπαιδευτικής Συνεργασίας, Emmanuelle Boillon, ακόλουθο Συνεργασίας για τα Γαλλικά, και Tonia Boudoyanni, υπεύθυνη των Πολυμέσων και τής Πλατφόρμας τού Γαλλικού Ινστιτούτου Ελλάδος για τη γαλλική γλώσσα, και τη  Dr Christina Kuhn, με τη συνεργασία τού Ινστιτούτου Γκαίτε, για τη γερμανική γλώσσα.  Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκαν ένδεκα ταυτόχρονα εργαστήρια / δειγματικές διδασκαλίες και στις τρεις γλώσσες από εκπαιδευτικούς ξένων γλωσσών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των Αρσακείων-Τοσιτσείων Σχολείων από όλη την Ελλάδα. Τα εργαστήρια και τις δειγματικές διδασκαλίες συντόνισαν οι σχολικοί σύμβουλοι ειδικότητας ανά γλώσσα, οι οποίοι με τις γνώσεις τους και την πολύτιμη διδακτική τους εμπειρία συνέβαλαν τα μέγιστα στην επίτευξη των διδακτικών στόχων που είχαν τεθεί.





Εδώ υποβάλλετε τα στοιχεία σας.
Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και τού Εκφοβισμού, την Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015 οι μαθητές τής Στ΄ τάξης τού Αρσακείου Δημοτικού Ιωαννίνων θα παρουσιάσουν τη δική τους άποψη σχετικά με τη διαφορετικότητα και τον σχολικό εκφοβισμό στο Πνευματικό Κέντρο τού Δήμου Ιωαννιτών.