Χρησιμοποιώντας τα ψηφιακά μέσα εντόπισαν διαφορετικά είδη συναισθημάτων και τα αναγνώρισαν μέσα από φωτογραφίες προσώπων. Στη συνέχεια αποτύπωσαν συναισθήματα, όπως χαρά, φόβος, ντροπή, λύπη, αμηχανία, σε περιγράμματα προσώπων, δίνοντας έμφαση στα μάτια, στα φρύδια και στο στόμα.
Αφού χωρίστηκαν σε ζευγάρια, αντάλλαξαν τις ζωγραφιές και προσπάθησαν να αναγνωρίσουν τα αποτυπωμένα συναισθήματα των συμμαθητών τους. Έπειτα, κρατώντας και οι δύο τον ίδιο μαρκαδόρο σχεδίασαν μια κοινή ζωγραφιά, την οποία πότε κατεύθυνε ο ένας και πότε ο άλλος. Έτσι ανακάλυψαν τη σπουδαιότητα τής συνεργασίας.
Στο τέλος, με τη συνοδία κιθάρας, τραγούδησαν μαζί με τον εμψυχωτή «Φτιάξε, καρδιά μου, το δικό σου παραμύθι» τού Διονύση Τσακνή.
View the embedded image gallery online at:
https://www.arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-elementary-a/ta-nea-mas/events-activities/31350-h-glwssa-ths-kardias#sigProId4b359e6943
https://www.arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-elementary-a/ta-nea-mas/events-activities/31350-h-glwssa-ths-kardias#sigProId4b359e6943