Σε αυτόν τον ειδικά σχεδιασμένο – για να ευνοεί τη διάδραση – χώρο τα παιδιά αρχικά πειραματίστηκαν με τα παιχνίδια-εκθέματα καλλιεργώντας έτσι τη μαθηματική τους σκέψη.
Στη συνέχεια, μέσω των έργων τέχνης τού Σολ λε Βιτ, τού Μοντριάν και τού Έσερ, οι μαθητές ξεκαθάρισαν στο μυαλό τους τις έννοιες τής ομοιότητας, τής παραλληλίας, τής καθετότητας και τού απείρου.
Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με την ιδέα-θεώρημα τού Θαλή, όπου συνδέθηκαν οι έννοιες τής ομοιότητας και τής παραλληλίας με τις έννοιες τού λόγου και τής αναλογίας.
Το παιχνίδι-έκθεμα περιελάμβανε μια πυραμίδα, ένα ραβδάκι και μια πηγή φωτός (=φακοί).
Οι μαθητές υπολόγισαν, όπως ο Θαλής ο Μιλήσιος περίπου 2.600 χρόνια πριν, το ύψος τής πυραμίδας μετρώντας τη σκιά της.
Όλα αυτά τα μαθηματικά παιχνίδια και οι πρωτότυπες διεπιστημονικές κατασκευές ενθουσίασαν τα παιδιά και τους κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον από την αρχή έως και το τέλος τού εκπαιδευτικού προγράμματος.
View the embedded image gallery online at:
https://www.arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-elementary-b/events-activities/30980-mouseio-hrakleidwn-12#sigProIdbbc9e71ae6
https://www.arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-elementary-b/events-activities/30980-mouseio-hrakleidwn-12#sigProIdbbc9e71ae6