Αρσάκεια - Τοσίτσεια Εκάλης
web banner 640X135px   twitter   youtube   psifides  sxedia logo1a
Οι μαθητές τριών τμημάτων Θετικού Προσανατολισμού τού Α΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Λυκείου Εκάλης παρακολούθησαν,  την Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016, πειραματική διδασκαλία που αφορούσε στον ρυθμό μεταβολής μιας συνάρτησης με τη χρήση Ψηφιακών Τεχνολογιών. Η συγκεκριμένη έννοια αποτελεί βασικό τμήμα τής ύλης τού Διαφορικού Λογισμού των Μαθηματικών Προσανατολισμού τής Γ΄ Λυκείου και έχει παρατηρηθεί ότι χρησιμοποιείται κυρίως μηχανιστικά, χωρίς οι μαθητές να έχουν κατανοήσει σε βάθος τη σημασία της.
Η συμβολή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στη διδασκαλία τής έννοιας ήταν καθοριστική, αφού μέσω αυτών προκλήθηκε η απαραίτητη κιναισθητική αντίληψη των μαθητών που απαιτείται για τη βαθύτερη κατανόησή της. Στο τέλος τής διδασκαλίας, οι μαθητές ήταν σε θέση να σχεδιάζουν και να ερμηνεύουν γραφικές παραστάσεις συναρτήσεων που πληρούσαν απαιτητικές ιδιότητες και που εμφανίζουν δυσκολίες κατανόησης ακόμη και για μαθητές τής Γ΄ Λυκείου.
Τη διδασκαλία υλοποίησε ο μαθηματικός τού Σχολείου κ. Ματθαίος Τσιλπιρίδης, στο πλαίσιο τού μεταπτυχιακού προγράμματος «Διδακτική των Μαθηματικών» τού Μαθηματικού Τμήματος τού Πανεπιστημίου Αθηνών, με τη συνδρομή των μεταπτυχιακών φοιτητριών Μ. Πετρούλια και Α. Μάρκου.



Ανακοινώσεις Α΄ Αρσακείου - Τοσιτσείου Λυκείου

Αναγγελίες Α' Αρσακείου - Τοσιτσείου Λυκείου

Απρίλιος 2024
Τον προηγούμενο μήνα   Τον επόμενο μήνα
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
week 14 1 2 3 4 5 6
week 15 7 8 9 10 11 12 13
week 16 14 15 16 17 18 19 20
week 17 21 22 23 24 25 26 27
week 18 28 29 30