Αρσάκεια - Τοσίτσεια Εκάλης
Οι μαθητές τριών τμημάτων Θετικού Προσανατολισμού τού Α΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Λυκείου Εκάλης παρακολούθησαν,  την Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016, πειραματική διδασκαλία που αφορούσε στον ρυθμό μεταβολής μιας συνάρτησης με τη χρήση Ψηφιακών Τεχνολογιών. Η συγκεκριμένη έννοια αποτελεί βασικό τμήμα τής ύλης τού Διαφορικού Λογισμού των Μαθηματικών Προσανατολισμού τής Γ΄ Λυκείου και έχει παρατηρηθεί ότι χρησιμοποιείται κυρίως μηχανιστικά, χωρίς οι μαθητές να έχουν κατανοήσει σε βάθος τη σημασία της.
Η συμβολή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στη διδασκαλία τής έννοιας ήταν καθοριστική, αφού μέσω αυτών προκλήθηκε η απαραίτητη κιναισθητική αντίληψη των μαθητών που απαιτείται για τη βαθύτερη κατανόησή της. Στο τέλος τής διδασκαλίας, οι μαθητές ήταν σε θέση να σχεδιάζουν και να ερμηνεύουν γραφικές παραστάσεις συναρτήσεων που πληρούσαν απαιτητικές ιδιότητες και που εμφανίζουν δυσκολίες κατανόησης ακόμη και για μαθητές τής Γ΄ Λυκείου.
Τη διδασκαλία υλοποίησε ο μαθηματικός τού Σχολείου κ. Ματθαίος Τσιλπιρίδης, στο πλαίσιο τού μεταπτυχιακού προγράμματος «Διδακτική των Μαθηματικών» τού Μαθηματικού Τμήματος τού Πανεπιστημίου Αθηνών, με τη συνδρομή των μεταπτυχιακών φοιτητριών Μ. Πετρούλια και Α. Μάρκου.