Η συμβολή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στη διδασκαλία τής έννοιας ήταν καθοριστική, αφού μέσω αυτών προκλήθηκε η απαραίτητη κιναισθητική αντίληψη των μαθητών που απαιτείται για τη βαθύτερη κατανόησή της. Στο τέλος τής διδασκαλίας, οι μαθητές ήταν σε θέση να σχεδιάζουν και να ερμηνεύουν γραφικές παραστάσεις συναρτήσεων που πληρούσαν απαιτητικές ιδιότητες και που εμφανίζουν δυσκολίες κατανόησης ακόμη και για μαθητές τής Γ΄ Λυκείου.
Τη διδασκαλία υλοποίησε ο μαθηματικός τού Σχολείου κ. Ματθαίος Τσιλπιρίδης, στο πλαίσιο τού μεταπτυχιακού προγράμματος «Διδακτική των Μαθηματικών» τού Μαθηματικού Τμήματος τού Πανεπιστημίου Αθηνών, με τη συνδρομή των μεταπτυχιακών φοιτητριών Μ. Πετρούλια και Α. Μάρκου.
View the embedded image gallery online at:
https://www.arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-high-school-a/ta-nea-mas/events-activities/26920-peiramatikh-didaskalia-mathhmatikwn#sigProId95385b9860
https://www.arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-high-school-a/ta-nea-mas/events-activities/26920-peiramatikh-didaskalia-mathhmatikwn#sigProId95385b9860