Εκτύπωση
Την Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2017 ομάδα παιδιών που φιλοξενούνται στο Οικοτροφείο τού Ιδρύματος Πρόνοιας και Εκπαίδευσης Κωφών και Βαρηκόων Ελλάδος επισκέφθηκαν το Α΄Αρσάκειο-Τοσίτσειο Γυμνάσιο Εκάλης, συνοδευόμενα από δύο εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής.
Η επίσκεψη αυτή πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των δράσεων με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών μας σε θέματα ισότιμης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία στην εκπαίδευση.
Οι μαθητές τού τμήματος Β΄1 επεφύλαξαν μια θερμή υποδοχή στα παιδιά τού ΙΠΕΚΒΕ και με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής που μετέφραζαν στην νοηματική γλώσσα ενημερώθηκαν για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους τα παιδιά αυτά, τις δυνατότητες εκπαίδευσης και κοινωνικής τους ένταξης, και συζήτησαν για τα όνειρα και σχέδιά τους για το μέλλον.
Στο εργαστήριο των Καλλιτεχνικών έγιναν όλοι μια ομάδα ζωγραφίζοντας μαζί το σύμβολο τής φιλίας στη νοηματική γλώσσα και έδωσαν την υπόσχεση ότι θα συναντηθούν και πάλι με την πρώτη ευκαιρία.
Η δραστηριότητα έγινε με πρωτοβουλία τής Διευθύντριας τού Σχολείου κ. Μαρίας-Άννας Φαφαλιού και υλοποιήθηκε με τη συμβολή των θεολόγων καθηγητών κ. Μαρίας Παπίδα και Λάσκαρη Ιατρόπουλου, και τής καθηγήτριας των Καλλιτεχνικών κ. Κυριακής Πρεβενιού.
Επίσης, με απόφαση τού Συλλόγου Καθηγητών τα έσοδα τού εφετινού χριστουγεννιάτικου παζαριού τού Σχολείου μας θα διατεθούν στο Οικοτροφείο τού Ιδρύματος Πρόνοιας και Εκπαίδευσης Κωφών και Βαρηκόων Ελλάδος.
Σκοπός τού ιδρύματος είναι η φιλοξενία νέων τής επαρχίας και η δυνατότητα να φοιτήσουν στα ειδικά σχολεία (Γυμνάσιο, Λύκειο, ΙΕΚ, ΤΕΕ) κωφών και βαρηκόων, που λειτουργούν στην Αττική.
Σκόπιμο είναι να δοθεί έμφαση στο γεγονός ότι στην Ελλάδα μόνο στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα λειτουργούν σχολεία με κωφούς μαθητές.
Στο οικοτροφείο φιλοξενούνται, επίσης, κωφά παιδιά τα οποία φοιτούν στο Πανεπιστήμιο, σε προγράμματα τού ΟΑΕΔ, σε προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης και εργασιακής ένταξης, σε προγράμματα εκμάθησης ηλεκτρονικών υπολογιστών κ.λπ.