Εκτύπωση

Τα τμήματα Α΄2 και Α΄4 τού A΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Γυμνασίου Εκάλης, στο πλαίσιο τού Εργαστηρίου Δεξιοτήτων τού β΄ τετραμήνου, «Παίζουμε με το νερό;», έφτιαξαν, με την καθοδήγηση τής καθηγήτριας Καλλιτεχνικών κ. Κυριακής Πρεβενιού, 5 επιτραπέζια παιχνίδια για το νερό, με στόχο την ευαισθητοποίηση, την ενημέρωση και την καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης ως προς αυτό το πολύτιμο αγαθό.

Αρχικά διαβάστηκαν και συζητήθηκαν οι προτάσεις όλων των παιδιών για ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με θέμα το νερό και, μετά από ψηφοφορία, επιλέχθηκε προς υλοποίηση η ιδέα που έλαβε τις περισσότερες ψήφους.

Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες εργασίας και, με την καθοδήγηση τής καθηγήτριάς τους, κατασκεύασαν τα παιχνίδια στο Εργαστήριο Καλλιτεχνικών τού Σχολείου.

Το τμήμα Α΄2 έφτιαξε το «Water Bridge», ένα παιχνίδι γνώσεων με 5 κατηγορίες για το νερό: 1. φυσικές καταστροφές, 2. οικολογία, 3. καιρικές συνθήκες, 4. διαχείριση πόσιμου νερού, 5. θάλασσες, λίμνες και ποτάμια κοντά σε πόλεις.
Έφτιαξαν, ακόμη, το «Nerable» ένα παιχνίδι λέξεων σχετικών με το νερό, και τις «Υδάτινες κορυφές» που θέμα έχει τη δόμηση κατοικιών σε πόλεις χωρίς να καταστρέφονται τα ποτάμια.

Το τμήμα Α΄4 δημιούργησε το «Water knowledge», ένα παιχνίδι γνώσεων για τη γεωγραφική θέση υδάτινων προορισμών, τις λύσεις υδάτινης μόλυνσης, τις φυσικές καταστροφές από νερό, το νερό στην πόλη και τη ζωή στο θαλασσινό νερό
Επίσης, έφτιαξαν το «Waterboo», ένα και παιχνίδι λέξεων για το νερό με 5 κατηγορίες καρτών: οφέλη τού νερού στο ανθρώπινο σώμα, ποτάμια, λίμνες, θάλασσες, παραλίες και φυσικές καταστροφές.

Το τετράμηνο έκλεισε με τους μαθητές να παίζουν με τα πρωτότυπα, διασκεδαστικά και εκπαιδευτικά παιχνίδια, που οι ίδιοι έφτιαξαν.