Εκτύπωση
Οι καθηγήτριες Αγγλικής Φιλολογίας τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Μ. Μαρίν και Ε. Τρούλλου παρακολούθησαν το διήμερο ακαδημαϊκό συνέδριο ACS Colloquium στην αγγλική γλώσσα που διοργάνωσε το ACS (American Community Schools) Athens στις 21 και 22 Απριλίου 2016. Στο Συνέδριο παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα πολυετούς έρευνας που είχε πραγματοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς τού ACS στο πλαίσιο πρωτοκόλλου ακαδημαϊκής αξιολόγησης με τίτλο «Διατήρηση τής αριστείας».
Το πρωτόκολλο αξιολόγησης έχει δημιουργηθεί από το Middle States Association for Colleges & Schools (MSA-CESS) (Οργανισμό Αξιολόγησης Κολλεγίων και Σχολείων των Μεσοπολιτειών των ΗΠΑ). Το συνέδριο απευθυνόταν σε εκπαιδευτικούς, σε διοικητικά στελέχη εκπαιδευτικών οργανισμών, σε μαθητές, φοιτητές και γονείς.
Το ACS Athens είναι το πρώτο σχολείο σε διεθνές επίπεδο που αξιολογήθηκε βάση τού νέου αυτού πρωτοκόλλου και απέκτησε την πιστοποίηση, αποδεικνύοντας έτσι την αποτελεσματικότητά του στην επίτευξη των επιθυμητών και αναμενόμενων υψηλών επιπέδων στις επιδόσεις των μαθητών και τη σταθερή ικανότητά του να διατηρεί αυτά τα υψηλά επίπεδα σε βάθος χρόνου.
Οι κ. Μαρίν και Τρούλλου παρακολουθούν για τρίτη συνεχή χρονιά τις εργασίες των εκπαιδευτικών Συνεδρίων τού ACS. Τις δύο προηγούμενες χρονιές συμμετείχαν σε διαλέξεις και εργαστήρια με θέμα τη διαφοροποιημένη διδασκαλία και τις μαθησιακές δυσκολίες.
Κατά τη διάρκεια τού εφετινού συνεδρίου οι συμμετέχοντες άντλησαν πλήθος πληροφοριών μέσω των «Ομιλιών μόρφωσης», την «Αγορά ιδεών», την «Έκθεση έρευνας» και τις «Επιδείξεις μαθητών για το πώς μαθαίνουν». Πάνω από 120 εκπαιδευτικοί τού ACS Athens παρουσίασαν, στο θέατρο τού σχολείου, πρωτοποριακές πρακτικές και μεθόδους διδασκαλίας μέσα από παρουσιάσεις (με τη μορφή TED talks) και βιωματικά workshops, με μοναδικό σκοπό τη βελτίωση τής μάθησης για όλους τους μαθητές. Τα θέματα των ενοτήτων ήταν: "Εναρμόνιση όλων των προγραμμάτων τού σχολείου αλλά και τής ανώτατης εκπαίδευσης με το μαθητικό προφίλ", "Σκέψη και συγγραφική δεξιότητα - επικοινωνία διά μέσου των ακαδημαϊκών κλάδων", "Εννοιολογική διδασκαλία Μαθηματικών", "Αγγλικά ως δεύτερη γλώσσα/Αγγλικά ως ξένη γλώσσα", "Μεθοδολογία i²Flex, το μοντέλο υβριδικής/μικτής μάθησης τού ACS Athens", "Πρόγραμμα υποστήριξης μαθησιακών θεμάτων", "Κοινότητα συνεργατικής μάθησης εκπαιδευτικού προσωπικού - Πρόγραμμα επαγγελματικής ανάπτυξης".
Η κ. Μαρίν συμμετείχε επιπλέον σε εργαστήριο Μοντέλου Ηνωμένων Εθνών με θέμα τη δυνατότητα διδασκαλίας του σε μαθητές Α΄ Γυμνασίου.
Μεταξύ των διακεκριμένων καλεσμένων υπήρξαν πρόεδροι, κοσμήτορες, πρυτάνεις, καθηγητές και φοιτητές πανεπιστημίων από την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και τις Ηνωμένες Πολιτείες, δάσκαλοι και επικεφαλής σχολείων καθώς επίσης και εκπρόσωποι ιδρυμάτων, με τους οποίους οι κ. Τρούλλου και Μαρίν, ως μοναδικές εκπρόσωποι των Αρσακείων Σχολείων, είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις για διδακτικές πρακτικές.