Kατά τη διάρκεια τού β΄ τριμήνου τού σχολικού έτους 2014-2015 oι μαθητές τού Γ΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού εκπόνησαν πολλές ενδιαφέρουσες εργασίες και δραστηριότητες στο πλαίσιο τού μαθήματος τής Αγγλικής Γλώσσας.
Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές τής Β΄ τάξης παρουσίασαν στους συμμαθητές τους το αγαπημένο τους ζώο, ενώ συνέθεσαν ένα ταμπλό με τις ζωγραφιές των αγαπημένων τους ζώων και μικρές προτασούλες, με τις οποίες τα περιέγραφαν.
Οι μαθητές τής Δ΄ τάξης, αφού επεξεργάστηκαν τη θεματική ενότητα τη σχετική με τα φαγητά, τα λαχανικά και τα φρούτα, συνέθεσαν τα δικά τους μενού.
Στην Ε΄ τάξη οι μαθητές έγραψαν και ζωγράφισαν ή συνέθεσαν με την τεχνική τού κολλάζ το δικό τους υβριδικό ζώο (My animal hybrid), με αφορμή σχετικό κείμενο τού βιβλίου τους. Η δημιουργικότητά τους εξέπληξε τις καθηγήτριες, αφού «ανακάλυψαν» libras, durtles, wolfοxes, rabflies, turtbbits. Κάποιοι άλλοι επέλεξαν να γράψουν πληροφορίες για ζώα που βρίσκονται υπό εξαφάνιση (An Endagered Animal) και να κάνουν μια μικρή παρουσίαση, περιγράφοντας στα Αγγλικά τα χαρακτηριστικά τους, τους λόγους για τους οποίους απειλούνται και προτείνοντας λύσεις. Ακόμη αναζήτησαν στο διαδίκτυο παράξενα και πρωτότυπα επιτεύγματα ανθρώπων από όλο τον κόσμο, τα οποία έχουν καταγραφεί ως παγκόσμια ρεκόρ. Τα παρουσίασαν στους συμμαθητές τους είτε σε μορφή powerpoint είτε σε ταμπλό. Επίσης, με αφορμή σχετικά κείμενα τού βιβλίου τους έγραψαν για το πρόσωπο τής οικογένειάς τους που θαυμάζουν και τους εμπνέει (A person I admire), αλλά και για τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου.
Τέλος, οι μαθητές τής Στ΄ τάξης αποτύπωσαν σε ταμπλό κάποια παράξενα φεστιβάλ που διεξάγονται ανά τον κόσμο ή «φαντάστηκαν» δικά τους φεστιβάλ για τα οποία και έγραψαν μικρές παραγράφους απαντώντας στα ερωτήματα που είχαν θέσει από την αρχή: Πού γίνεται το φεστιβάλ; Πότε; Γιατί; Ποιοι συμμετέχουν σε αυτό; Με ποιον τρόπο; Ακόμα, έγραψαν μικρά κείμενα (Our Pets) που συνόδευαν τις φωτογραφίες των κατοικιδίων τους ή και των φανταστικών τους ζώων.