Με αφορμή το διαθεματικό πρόγραμμα με θέμα τον ιμπρεσιονισμό, οι μαθητές τής Ε΄τάξης τού Β΄Αρσακείου Δημοτικού Σχολείου Ψυχικού, που διδάσκονται τη Γαλλική ως β΄ξένη γλώσσα, είχαν την ευκαιρία να ασχοληθούν με τον ιμπρεσιονισμό στη ζωγραφική αλλά και στη μουσική στη Γαλλία.
Μία πρώτη προσέγγιση τού ιμπρεσιονισμού έγινε μέσα από οπτικοακουστικό υλικό που αφορούσε τόσο στο ρεύμα τού ιμπρεσιονισμού και στα χαρακτηριστικά του, όσο και στους κύριους εκπρόσωπούς του στη Γαλλία, από όπου και ξεκίνησε.
Στη συνέχεια, οι μαθητές επεξεργάστηκαν ένα ντοσιέ με πολλές δραστηριότητες το οποίο επιμελήθηκε η καθηγήτρια Γαλλικών κ. Όλγα Δασκαλοπούλου. Αρχικά έμαθαν πότε γεννήθηκε ο ιμπρεσιονισμός, ποια είναι τα χαρακτηριστικά του και οι καινοτομίες του, καθώς και ποιο ήταν το έργο που αποτέλεσε την αφετηρία του. Στη συνέχεια, μέσα από μία σειρά από γνωστούς πίνακες μεγάλων ιμπρεσιονιστών Γάλλων ζωγράφων, όπως ήταν οι Claude Monet, Pierre Auguste Renoir, Alfred Sisley, Camille Pissarro και Paul Cézanne, συζήτησαν με τις καθηγήτριές τους κ. Όλγα Δασκαλοπούλου και  Δέσποινα Χατζηιωάννου για τα θέματα τα οποία επέλεγαν  αυτοί οι ζωγράφοι να ζωγραφίσουν αλλά και για τα χρώματα. Επιπλέον, οι μαθητές, αφού διάλεξαν τον αγαπημένο τους πίνακα, τον ανέλυσαν περιγράφοντάς τον. Επίσης, τους δόθηκε η ευκαιρία, ακούγοντας το κομμάτι για πιάνο «Clair de lune» τού Claude Debussy, να εκφράσουν τα συναισθήματά τους και να εντοπίσουν τις διαφορές από ένα κομμάτι κλασικής μουσικής.
Οι μαθητές δραστηριοποιήθηκαν και φιλοτέχνησαν έργα ιμπρεσιονιστών, με  τα οποία στόλισαν αίθουσα τής Στοάς του Βιβλίου, όπου πραγματοποιήθηκε εκδήλωση για τον ιμπρεσιονισμό, στις 20 Μαρτίου 2015.