Σε μια προσπάθεια προσέγγισης τής γαλλικής γλώσσας με βιωματικό τρόπο, οι μαθητές τής Γ΄ τάξης των Αρσακείων Δημοτικών Ψυχικού δραστηριοποιήθηκαν συμμετέχοντας σε δράσεις οι οποίες τους βοηθούν να κατανοήσουν ευκολότερα τη γλώσσα και να εποικοινωνήσουν με άνεση μέσα από το παιχνίδι.
Οι μαθητές έχοντας κατακτήσει το σχετικό με τα ζώα τής φάρμας λεξιλόγιο (ενότητα 2 τής μεθόδου Ζig Ζαg 1), έπαιξαν διασκεδαστικά παιχνίδια.
Οι καθηγήτριες Γαλλικών κ. Όλγα Δασκαλοπούλου, Αθηνά Καλλιβρούση και Δέσποινα Χαζηιωάννου κάλεσαν τα παιδιά να μπουν σε δύο σειρές μπροστά στον πίνακα. Έτσι οι μαθητές έφτιαξαν δύο ομάδες. Κάθε παιδί έπαιξε με τη σειρά του. Μετά από την προτροπή των καθηγητριών «Μίλα τη γλώσσα των ζώων!», κάθε μαθητής τής ομάδας Α μιμήθηκε τους ήχους τής γλώσσας ενός ζώου τής φάρμας και οι παίκτες τής ομάδας Β μάντεψαν ποιο ζώο είναι αυτό φτιάχνοντας μία ολοκληρωμένη και σωστή φράση. Στη συνέχεια, οι μαθητές τής ομάδας Β μίλησαν τη γλώσσα των ζώων και το παιχνίδι συνεχίστηκε με αυτό τον τρόπο. Στο τέλος τού παιχνιδιού, κάθε ομάδα μέτρησε τους βαθμούς της. Η ομάδα που συγκέντρωσε τους περισσότερους βαθμούς κέρδισε.
Στόχος αυτών των βιωματικών δράσεων είναι η ανάπτυξη των επικοινωνιακών ικανοτήτων και δεξιοτήτων των μαθητών μέσα σε καταστάσεις τής καθημερινής ζωής και η εμπέδωση ομαδικού και συνεργατικού πνεύματος εκμάθησης. Οι δραστηριότητες αυτές ενεργοποιούν όλες τις αισθήσεις και επιτρέπουν διαφορετική προσέγγιση τής γλώσσας σε φωνητικό αλλά και γλωσσικό επίπεδο και βοηθούν στην πιο άνετη και εύκολη παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου.