Εκτύπωση

Η 2α Απριλίου, ημέρα γέννησης τού Δανού συγγραφέα παραμυθιών Hans Christian Andersen, έχει καθιερωθεί και ως Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, υπό την αιγίδα τής UNESCO και τού οργανισμού International Board on Books for Young People (IBBY).

Στόχος τής ημέρας αυτής είναι η καταπολέμηση τού αναλφαβητισμού, η ανάδειξη τής ανάγκης πρόσβασης στο βιβλίο και η καλλιέργεια τής αγάπης για την ανάγνωση.

Οι μαθητές των Γαλλικών των Γ΄, Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξεων τού Β΄Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Εκάλης πραγματοποίησαν δράσεις Φιλαναγνωσίας, βασισμένες σε πολυτροπικό υλικό.

Οι μαθητές τής Γ΄ τάξης ενημερώθηκαν για τα παραμύθια που έγραψε ο Charles Perrault, ο οποίος θεωρείται θεμελιωτής τού παιδικού παραμυθιού, και παρακολούθησαν σε βίντεο κάποια από τα παραμύθια του: «Le Petit Chaperon Rouge» (Η Κοκκινοσκουφίτσα), «La Belle au bois dormant » (Η Ωραία Κοιμωμένη), «Le Petit Poucet» (Ο Κοντορεβυθούλης).
Παρακολούθησαν, επίσης, στα Γαλλικά το παραμύθι «La Blanche neige et les sept nains» (η Χιονάτη και οι επτά νάνοι).
Τέλος, οι μαθητές έφτιαξαν σελιδοδείκτες με το αγαπημένο τους παραμύθι.

Οι μαθητές τής Δ΄ τάξης άκουσαν την αφήγηση τού βιβλίου περιπέτειας «L’île aux géants», τής Alexandra Potier, και επεξεργάστηκαν υλικό βασισμένο στη δράση τού βιβλίου.

Οι μαθητές τής Ε΄τάξης άκουσαν την αφήγηση τού βιβλίου μυστηρίου «Mystère au zoo de Karapo» τής Alexandra Potier και στη συνέχεια το παρακολούθησαν σε βίντεο με γαλλικούς υπότιτλους.
Τέλος, συμπλήρωσαν έντυπο με χρήσιμο λεξιλόγιο και δραστηριότητες, βασισμένο στο βιβλίο.

Οι μαθητές τής Στ΄τάξης άκουσαν την αφήγηση τού βιβλίου «Les aventures d’Albert et Folio, Vive les vacances» των Didier Eberlé και André Treper, επεξεργάστηκαν έντυπο υλικό βασισμένο στο βιβλίο, ενώ, τέλος, έφτιαξαν την ταυτότητα τού βιβλίου και εξέφρασαν τη γνώμη τους μέσα από ένα σχέδιο.