Εκτύπωση
ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Η ομαλή μετάβαση των μαθητών από την πρωτοβάθμια στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, τόσο σε γνωστικό όσο και σε συναισθηματικό επίπεδο, είναι πρωτεύον μέλημα τού Σχολείου μας. Στο πλαίσιο αυτό και σύμφωνα με τις διατάξεις τού Υπουργείου Παιδείας η αγγλική γλώσσα και η διδασκαλία της διαρθρώνονται ως εξής:

ΣΤΟΧΟΙ

• Διατήρηση τής γλωσσικής συνέχειας από το δημοτικό καθώς και περαιτέρω γλωσσική ανάπτυξη και διεύρυνση
• Προετοιμασία για την απόκτηση διεθνώς αναγνωρισμένων διπλωμάτων
• Πολιτιστική επαφή με τη χώρα τής οποίας η γλώσσα μελετάται μέσω τής τεχνολογίας καθώς και διαδραστικών δραστηριοτήτων
• Ένταξη και σύνδεση τής γλώσσας με τις πραγματικές συνθήκες ζωής μέσω τής επαφής των μαθητών με συνομηλίκους τους από άλλες χώρες


ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΕΠΙΠΕΔΑ

ΤΑΞΗ

Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 

Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΕΠΙΠΕΔΑ

ΕΠΙΠΕΔΟ FCE / ECCE (B2 LEVEL)

ΕΠΙΠΕΔΟ POST-INTERMEDIATE (B1+ LEVEL)

ΕΠΙΠΕΔΟ INTERMEDIATE (B1 LEVEL)
ΕΠΙΠΕΔΟ ADVANCED (C1 LEVEL)

ΕΠΙΠΕΔΟ FCE / ECCE (B2 LEVEL)

ΕΠΙΠΕΔΟ POST-INTERMEDIATE (B1+ LEVEL)

ΕΠΙΠΕΔΟ INTERMEDIATE (B1 LEVEL)
ΕΠΙΠΕΔΟ PROFICIENCY (C2 LEVEL)

ΕΠΙΠΕΔΟ ADVANCED (C1 LEVEL)

ΕΠΙΠΕΔΟ FCE / ECCE (B2 LEVEL)

ΕΠΙΠΕΔΟ POST-INTERMEDIATE (B1+ LEVEL)
ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

5

4

4

ΥΛΗ – ΒΙΒΛΙΑ

Η ύλη και η επιλογή των βιβλίων καθορίζονται με βάση τα επίπεδα και τις ανάγκες των τμημάτων και σύμφωνα με τις οδηγίες τού Υπουργείου Παιδείας.


 
ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΑ

Η κατάταξη των μαθητών σε επίπεδα πραγματοποιείται με τους ακόλουθους τρόπους: 

Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κατατακτήριο διαγώνισμα στην αρχή τής σχολικής χρονιάς, διαβαθμισμένης δυσκολίας, βασισμένο στην ύλη που έχουν διδαχθεί οι μαθητές στο δημοτικό. Στην κατάταξή τους συνυπολογίζεται και η γενική εικόνα των μαθητών είτε μέσω συνεργασίας με την πρωτοβάθμια είτε μέσω προσωπικής επαφής με τους μαθητές ή/και τους γονείς.
Οι μαθητές που έχουν κάποιο δίπλωμα τοποθετούνται αυτόματα στο επόμενο επίπεδο τού διπλώματος μετά την προσκόμιση αυτού στο σχολείο.

Β΄ και Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Στις τάξεις αυτές γίνεται ανασύσταση των τμημάτων, διότι οι μαθητές έχουν προχωρήσει γλωσσικά και κάποιοι έχουν αποκτήσει το πτυχίο γλωσσομάθειας επιπέδου Β2. Επομένως, δημιουργούνται τμήματα, λαμβάνοντας υπ' όψιν τα καινούργια δεδομένα καθώς και τους περιορισμούς τού ΥΠΕΠΘ για τον αριθμό των μαθητών σε κάθε τμήμα. Οι καινούργιοι μαθητές καθώς και όσοι επιθυμούν να αλλάξουν επίπεδο προς τα επάνω σε αυτές τις τάξεις δίνουν διαγνωστικό διαγώνισμα για την κατάταξή τους στο αντίστοιχο επίπεδο.

Απόκτηση πτυχίων γλωσσομάθειας
Για τον μέσο όρο των μαθητών μας, εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις και ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις τού επιπέδου που βρίσκονται, στόχος μας είναι η απόκτηση τού πτυχίου γλωσσομάθειας επιπέδου Β2 (FCE / ECCE) τον Δεκέμβριο ή τον Μάιο της Β’ / Γ΄ Γυμνασίου, καθώς και η απόκτηση των πτυχίων γλωσσομάθειας επιπέδου C1 / C2 (ADVANCED / PROFICIENCY) στο τέλος τής Α’ Λυκείου ή στις αρχές τής Β’ Λυκείου.


Προετοιμασία για την απόκτηση πτυχίων γλωσσομάθειας

Εκτός από την προετοιμασία που γίνεται μέσα στην τάξη για την απόκτηση των πτυχίων γλωσσομάθειας, στα σχολεία μας επίσης:

• Προσκαλούμε καθηγητές από το Βρετανικό Συμβούλιο αλλά και από την Ελληνοαμερικανική Ένωση για να προετοιμάσουν τους μαθητές μας και να τους δώσουν χρήσιμες επιπλέον συμβουλές για τις εξετάσεις.
• Οργανώνουμε προσομοιώσεις τόσο των γραπτών όσο και των προφορικών εξετάσεων στους χώρους των σχολείων μας κατά τη διάρκεια τού πρωινού προγράμματος.
Οργανώνουμε τις επίσημες προφορικές και γραπτές εξετάσεις των Πανεπιστημίων Cambridge και Michigan με εξεταστές που έρχονται στους χώρους των Σχολείων μας, εφόσον ο αριθμός των υποψηφίων είναι επαρκής