Εκτύπωση
Στο πλαίσιο τού προγράμματος ππιχειρηματικότητας «Εικονική επιχείρηση» τού ΣΕΝ, σε συνεργασία με  το πολιτιστικό πρόγραμμα «Διάζωμα» τού ΥΠ.Π.Ε.Θ. με θέμα την υιοθεσία αρχαίων ελληνικών μνημείων οι μαθητές τής Β΄ τάξης τού Β΄ Αρσακείου  Λυκείου  Ψυχικού συνέστησαν την πολιτιστική εικονική επιχείρηση ΕPEIKON (ΕΠ = Επικούριος, ΕΙΚΟΝ = σε εικόνες).


Η κύρια αποστολή τής EPEIKON (www.epeikon.gr) περιστρέφεται γύρω από έναν τριπλό άξονα:
1. ανάδειξη και προβολή των αρχαιοελληνικών μνημείων στους πολίτες όλου τού κόσμου
2. προσέλκυση πολιτιστικού τουρισμού για την ενίσχυση τής οικονομίας τής χώρας μας και
3. διευκόλυνση για τη μετάδοση τού πολιτισμού μας σε άτομα που αδυνατούν να επισκεφθούν τα μνημεία.

Με τα προϊόντα της, τα λογισμικά των οποίων αποτελούν πνευματικά δημιουργήματα των στελεχών τής εταιρείας, δημιουργείται, μέσω τής νέας τεχνολογίας, μια νέα μορφή πολιτισμού σχεδιασμένη από νέους για άτομα κάθε ηλικίας.

Το προϊόν τής εταιρείας EPEIKON με την επωνυμία  APOLLO  (APP = Application για το APOLLON), ταξιδεύει τους επισκέπτες – χρήστες στον χρόνο με το άγγιγμα μόνο ενός κουμπιού. Συγκεκριμένα στον ναό τού Επικούριου Απόλλωνα στην Πελοπόννησο το τελευταίο τέταρτο τού 5ου π.Χ. αιώνα.

Πρόκειται για έναν συνδυασμό εφαρμογής κινητών τηλεφώνων και μίας συσκευής προβολής σχεδιασμένη από την Google. Η τεχνολογία αυτή προσφέρει εξελιγμένη εμπειρία εικονικής πραγματικότητας.

Για την υλοποίηση τού πολύπλοκου τεχνολογικού εγχειρήματος  οι επίδοξοι επιχειρηματίες συνεργάστηκαν με ειδικούς επαγγελματίες και επιστήμονες.  Χρειάστηκε να ανασκευάσουν και να αναστηλώσουν τον ναό σε ψηφιακό περιβάλλον και παράλληλα να κατασκευάσουν εφαρμογή συμβατή με την εικονική πραγματικότητα. Προσοχή! Η ξενάγηση που προσφέρεται δεν είναι μόνο οπτική, αλλά και ακουστική και μάλιστα στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα. Προσεχώς θα είναι διαθέσιμη στα Γαλλικά, τα Γερμανικά και τα Ρωσικά

Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα τού προϊόντος είναι πολλαπλό: πρόκειται για ένα τεχνολογικά και επιστημονικά προηγμένο προϊόν, καινοτόμο και μοναδικό στην αγορά. Συνδυάζει γυαλιά και εφαρμογή κινητού τηλεφώνου. Παρουσιάζει τον ναό τού Επικούριου Απόλλωνα στην αρχική του μορφή και σε ψηφιακή μοντελοποίηση. Είναι εύκολο στη χρήση και πολύτιμο σε όλους, ιδιαίτερα στα άτομα με ειδικές ανάγκες.

Τη γενική εποπτεία τής εφαρμογής έχει ο καθηγητής Αρχαιολογίας και μέλος τού Δ.Σ. τής Φ.Ε. κ. Βασίλης Λαμπρινουδάκης.     

Γιατί, όμως, οι μαθητές επέλεξαν την προβολή τού ναού τού Επικούριου Απόλλωνα. Η επιλογή δεν ήταν καθόλου τυχαί. Ο συγκεκριμένος ναός θεωρείται ο Παρθενώνας τής Πελοποννήσου, έχει κατασκευαστεί από τον μεγάλο αρχιτέκτονα Ικτίνο και είναι το πρώτο ελληνικό μνημείο που συμπεριελήφθη στον κατάλογο τής παγκόσμιας κληρονομιάς τής UNESCO  (1986).

Τα στελέχη τής επιχείρησης συγκέντρωσαν το αρχικό κεφάλαιο των 1.000 ευρώ από την πώληση χιλίων μετοχών τής Α.Ε. και χάρη στις άριστες δημόσιες σχέσεις τους πέτυχαν την απόκτηση χορηγιών. Το συνολικό κόστος για την παραγωγή τριακοσίων τεμαχίων είναι γύρω στα 3.000 ευρώ.

Για την προβολή τού προϊόντος, η Γενική Διευθύντρια τής EPEIKON Δάφνη-Ευαγγελία Καπνίδου και η υπεύθυνη καθηγήτρια τού προγράμματος επιχειρηματικότητας κ. Δ. Χατζηαγγελάκη προσκλήθηκαν, το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2016, από τις δημοσιογράφους κ. Ε. Αργείτη και Μ. Δερμετζιάν στην εκπομπή τής ΕΡΤ «Διπλή Ματιά» και παρουσίασαν την πολιτιστική επιχείρηση και το καινοτόμο προϊόν της. Στη συνέχεια, την Παρασκευή 4 Μαρτίου,  οι διευθυντές όλων των τμημάτων τής επιχείρησης συμμετείχαν στη ραδιοφωνική εκπομπή τής ΕΡΤ «Η Κατάλληλη Ώρα», τού δημοσιογράφου κ. Φ. Απέργη. Επίσης έχουν ήδη δημοσιευθεί σχετικά άρθρα στην εφημερίδα “Haffington Post Greece και στην εφημερίδα “Πατρίς News τού Πύργου Ηλείας. Θα ακολουθήσει σειρά εκδηλώσεων και παρουσιάσεων, όπως στο Δημαρχείο Ανδρίτσαινας – Κρεστένων κατά την επίσκεψη των μαθητών στον ναό τού Επικούριου Απόλλωνα (από 21 έως 23 Απριλίου 2016), στο Ελληνικό Κέντρο Επιχειρηματικότητας. Ας σημειωθεί ότι οι μαθητές έχουν έρθει σε επικοινωνία με άλλα σχολεία στην Ευρώπη, ώστε να αναδείξουν, μέσω τού παραγόμενου προϊόντος-εφαρμογής, τον ελληνικό πολιτισμό.  

Την Παρασκευή 1η Απριλίου 2016, η πολιτιστική επιχείρηση EPEIKON θα συμμετάσχει στην εμπορική έκθεση τού Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων (ΣΕΝ/ JuniorAchievementGreece, http://senja.gr), θα  ακολουθήσει η κατάθεση τού επιχειρηματικού σχεδίου βάσει τού οποίου θα λάβει μέρος στον τελικό Διαγωνισμό για την ανάδειξη τής καλύτερης μαθητικής επιχείρησης στην Ελλάδα.

Η Γενική Διευθύντρια και τα μέλη τής επιχείρησης δηλώνουν κατενθουσιασμένα από την ανεπανάληπτη εμπειρία που βιώνουν. 

Πολύτιμοι αρωγοί στο δύσκολο και περίπλοκο αυτό εγχείρημα είναι οι Σύμβουλοι Εθελοντές τού ΣΕΝ κ. Γεώργιος Μαρινόπουλος και Φώτης Αλεβίζοςαπό το Πολιτιστικό Ίδρυμα  Ομίλου Πειραιώς (Π.Ι.Ο.Π.), Ε. Φρέγκογλου από το “Διάζωμα” (http://www.diazoma.gr) και Θ. Τσακίρης από την εταιρεία Veritas.

Εμπνευστές και καθοδηγητές είναι η κ. Σ. Ραπτάκη, υποδιευθύντρια τού Σχολείου, φιλόλογος, υπεύθυνη τού προγράμματος «Διάζωμα», και η κ. Δ. Χατζηαγγελάκη, καθηγήτρια Πολιτικών και Οικονομικών Επιστημών, υπεύθυνη των προγραμμάτων επιχειρηματικότητας στο Β΄ Αρσάκειο Λύκειο.


Η πολιτιστική επιχείρηση

   epeikon


Διοικητικό Συμβούλιο
Πρόεδρος: Ειρήνη Αναξαγόρου
Μέλος: Φίλιππος Γκοτσόπουλος 
Μέλος: Ταξιάρχης Παΐσιος
Γενική Διευθύντρια: Δάφνη-Ευαγγελία Καπνίδου
Διευθύντρια Ανθρωπίνων Πόρων: Βασιλική-Ευφροσύνη Ταραντίλη                                                                                                                                                                                   
Διευθυντής Παραγωγής: Εμμανουήλ-Νικόλαος  Σκούρης                          
Υποδιευθύντρια Παραγωγής. Υπεύθυνη Τεχνολογικών Εφαρμογών: Ασημίνα Γιαννακοπούλου                                                                                                                                                                                                                      
Υποδιευθύντρια  Παραγωγής /Υπεύθυνη Αρχαιολογικής Μελέτης: Στέλλα Σταυρουλάκη                                                                          
Διευθύντρια ΄Ερευνας & Πολιτιστικής Διαχείρισης: Μαρία Δρυμούση                                                                                                                        
Διευθύντρια Marketing: Ιωάννα Καρτάλη
Υποδιευθύντρια Marketing: Κλεοπάτρα Οικονομίδου
Βοηθός Marketing: Ιωάννα Μπουνάζου
Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων: Καλλιόπη Πετρίδη
Υποδιευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων: Σοφία Λίλλη Σμιτ-Γογγάκη
Βοηθός Δημοσίων Σχέσεων: Αθανάσιος Γράψας
Διευθύντρια Πωλήσεων: Παναγιώτα Ποζιού
Υποδιευθυντής Πωλήσεων: Αλέξανδρος Αναστασιάδης
Βοηθός Πωλήσεων:  Θεοδώρα Λαγογιάννη
Βοηθός Πωλήσεων: Χρυσούλα  Κώστα
Διευθύντρια Οικονομικών: Αθανασία Κόντη
Υποδιευθύντρια Οικονομικών: Αικατερίνη Μαραγκού
Βοηθός Οικονομικών: Δημήτριος Παπαδιάς



apollo    by    epeikon

Σας προσκαλούμε να το δοκιμάσετε …

www.epeikon.grepeikon@gmail.com. arsakeio,  https://www.facebook.com/epeikon

Συνέντευξη τής κ. Χατζηαγγελάκη στην ΕΡΤ:



Μότο:

«Όλοι  μαζί  για έναν νέο Πολιτισμό»,

έναν πολιτισμό που δημιουργεί η σύγχρονη τεχνολογία.

fe diazwma sen ja