Εκτύπωση
Από τον Φεβρουάριο μέχρι και τον Ιούνιο τού 2016 οι μικροί μαθητές τής Β΄ τάξης τού Αρσακείου Δημοτικού Πατρών, ως τολμηροί μικροί μηχανικοί, μελέτησαν την ισορροπία και τις δυνάμεις για να αντιμετωπίσουν την πρόκληση τής κατασκευής ενός κινούμενου γλυπτού.
H πρόκληση αυτή έχει σχεδιαστεί στο πλαίσιο τού προγράμματος εφαρμοσμένης μηχανικής Engineering is elementary, που βασίζεται στο επιτυχές μοντέλο μάθησης μέσω διερεύνησης τού Μουσείου Επιστημών τής Βοστόνης και έχει  στόχο την εξοικείωση των μαθητών τού δημοτικού σχολείου με τη μεθοδολογία επίλυσης πρακτικών προβλημάτων.
Με μεγάλο ενθουσιασμό τα παιδιά ρώτησαν, φαντάστηκαν, σχεδίασαν, δημιούργησαν και βελτίωσαν τις δημιουργίες τους βιώνοντας τη μοναδική εμπειρία τής γνωριμίας με τον κύκλο τής Μηχανικής.