Εκτύπωση

Στις 2 Νοεμβρίου 2019 η καθηγήτρια των Γαλλικών τού Αρσακείου Γυμνασίου και Λυκείου Πατρών κ. Ε. Χαραλαμποπούλου  συμμετείχε στην επιμορφωτική ημερίδα που διοργάνωσε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Αποφοίτων Πανεπιστημίου (ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.ΓΑ.) σε συνεργασία με το Γαλλικό Ινστιτούτο Πάτρας, και η οποία περιελάμβανε βιωματικά σεμινάρια Διδακτικής, Μαθησιακών δυσκολιών και Συμβουλευτικής Ψυχολογίας.

Συγκεκριμένα, η καθηγήτρια παρακολούθησε το σεμινάριο «Ρητορική στην τάξη: πώς διοργανώνουμε μια αντιπαράθεση – débat –ή η χρησιμότητα τού να επιχειρηματολογείς», με εισηγήτρια την κ. Καραβασίλη Ελένη ΠΕ05, η οποία επεσήμανε ότι ένα débat μπορεί να διοργανωθεί και με παιδιά μεγάλων τάξεων τού Δημοτικού, αλλά η πιο οργανωμένη εργασία αφορά κυρίως τάξεις επιπέδων Β1, Β2, C1.

Το δεύτερο σεμινάριο είχε τίτλο «Ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών και στρατηγικές αντιμετώπισής τους» με εισηγήτρια την κ. Αναστασοπούλου Χαρίκλεια, λογοπαθολόγο-λογοθεραπεύτρια, η οποία αναφέρθηκε ειδικά στην απραξία ή δυσπραξία, στη διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας, στη δυσλεξία, στη δυσαριθμησία και στη δυσγραφία.

Το τρίτο σεμινάριο με εισηγητή τον κ. Κωνσταντίνο Αναστασόπουλο, κλινικό ψυχολόγο-ψυχαναλυτή, είχε τίτλο:
«Εκπαιδευτικός και μαθητής: η υποκειμενικότητα τής διαλεκτικής ανάμεσα στον ενήλικο και το παιδί».
Ο ομιλητής 
ανέφερε, χαρακτηριστικά, ότι όλο και περισσότεροι δάσκαλοι και καθηγητές ζητούν τη βοήθεια ψυχολόγων και ψυχιάτρων για να μπορέσουν να διαχειριστούν την τάξη και τα συνεχώς αυξανόμενα προβλήματα των μαθητών.