Οι καθηγήτριες Γαλλικών κ. Όλγα Δασκαλοπούλου και Δέσποινα Χαζηιωάννου ζήτησαν από τους μαθητές να δραστηριοποιηθούν στον προφορικό λόγο παίζοντας σκηνές τής καθημερινής ζωής ("ψωνίζω φρούτα και λαχανικά στον μανάβη") αλλά και χρησιμοποιώντας τη μνήμη τους, ακολουθώντας συγκεκριμένη σειρά φρούτων με τη βοήθεια μιας μπάλας. Στη συνέχεια έπαιξαν το διασκεδαστικό ομαδικό παιχνίδι «φρουτοσαλάτα», σε ανοικτό χώρο τού Σχολείου, συμμετέχοντας ο καθένας με το όνομα ενός φρούτου (δραστηριότητα κατανόησης και παραγωγής προφορικού λόγου).
Στόχος των βιωματικών αυτών δράσεων είναι η ανάπτυξη επικοινωνιακών ικανοτήτων και δεξιοτήτων μέσα σε καταστάσεις τής καθημερινής ζωής και η καλλιέργεια ομαδικού και συνεργατικού πνεύματος εκμάθησης. Οι δραστηριότητες αυτές ενεργοποιούν όλες τις αισθήσεις, επιτρέπουν διαφορετική προσέγγιση τής γλώσσας και βοηθούν στην πιο άνετη και εύκολη παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου.
Την επιμέλεια τής βιωματικής δραστηριότητας είχε η καθηγήτρια Γαλλικών κ. Όλγα Δασκαλοπούλου.
View the embedded image gallery online at:
https://www.arsakeio.gr/gr/psychico/psychico-elementary-a/ta-nea-mas/events-activities/23041-au-marche-j-achete#sigProId5fad5c242b
https://www.arsakeio.gr/gr/psychico/psychico-elementary-a/ta-nea-mas/events-activities/23041-au-marche-j-achete#sigProId5fad5c242b