Αρσάκεια Ιωαννίνων
Σε μια προσπάθεια προσέγγισης τής γαλλικής γλώσσας με βιωματικό τρόπο, οι μαθητές τής Γ΄ τάξης τού Β΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού συμμετείχαν σε δράσεις οι οποίες τους βοηθούν να κατανοήσουν ευκολότερα τη γλώσσα και να εποικοινωνήσουν με άνεση μέσα από το παιχνίδι.
Στις 27 Φεβρουαρίου 2015 οι καθηγήτριες Γαλλικών κ. Όλγα Δασκαλοπούλου και Δέσποινα Χαζηιωάννου προσκάλεσαν τους μαθητές να δραστηριοποιηθούν στον προφορικό λόγο παίζοντας σκηνές τής καθημερινής ζωής (ψωνίζω φρούτα και λαχανικά στον μανάβη), αλλά και χρησιμοποιώντας τη μνήμη τους ακολουθώντας συγκεκριμένη σειρά φρούτων με τη βοήθεια μιας μπάλας. Στη συνέχεια έπαιξαν το διασκεδαστικό ομαδικό παιχνίδι «φρουτοσαλάτα», σε ανοικτό χώρο τού Σχολείου, συμμετέχοντας ο καθένας με το όνομα ενός φρούτου (δραστηριότητα κατανόησης και παραγωγής προφορικού λόγου).
Στόχος των βιωματικών δράσεων είναι η ανάπτυξη επικοινωνιακών ικανοτήτων και δεξιοτήτων μέσα σε καταστάσεις τής καθημερινής ζωής, το ομαδικό και συνεργατικό πνεύμα εκμάθησης. Οι δραστηριότητες αυτές ενεργοποιούν όλες τις αισθήσεις και επιτρέπουν διαφορετική προσέγγιση τής γλώσσας σε φωνητικό αλλά και γλωσσικό επίπεδο και βοηθούν στην πιο άνετη και εύκολη παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου.