Εκτύπωση
Ομάδα μαθητών τού Α΄ Αρσακείου Λυκείου Ψυχικού επισκέφθηκε το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στο πλαίσιο τού εκπαιδευτικού προγράμματος τής έκθεσης Documenta 14 “Ερμηνείες Υλικών" στην Αγγλική Γλώσσα, την Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017.
Πρόκειται για την πλέον διακεκριμένη έκθεση σύγχρονης τέχνης διεθνώς, όπου παρουσιάζονται οι παγκόσμιες εξελίξεις στη σύγχρονη τέχνη, στον πολιτισμό και στην κοινωνία.
Σκοπός τής επίσκεψης ήταν οι μαθητές μας να αντιληφθούν και να διερευνήσουν τον ρόλο τής τέχνης στην  αναμόρφωση τής κοινωνίας, τη σχέση ανάμεσα στην τέχνη και στη συλλογική ενεργοποίηση τού ατόμου αλλά και το πλαίσιο στο οποίο τοποθετούμε τον εαυτό μας ως άτομο απέναντί στου άλλους.
Χρησιμοποιήθηκε η μεθόδος "artful thinking”, η οποία περιλαμβάνει ουσιώδη βήματα τής μαθησιακής διαδικασίας: την παρατήρηση, την περιγραφή, τον συλλογισμό.
Η θεματολογία τού προγράμματος εστίασε στην σύνδεση μεταξύ τής οικολογίας, τής παράδοσης, τής μετανάστευσης και τής αποικιοκρατίας.
Την επίσκεψη διοργάνωσε η καθηγήτρια Aγγλικής Γλώσσας κ. Ε. Γουλέ.
Με αφορμή τη διαδραστική γνωριμία με το μουσείο και την έκθεση οι μαθητές συνέθεσαν το δικό τους συλλογικό «έργο αφήγησης» σε μορφή "χαϊκού" (ιαπωνική ποιητική φόρμα που παραδοσιακά αποτελείται από τρεις στίχους των 5, 7, 5 συλλαβών και είναι η πιο σύντομη μορφή ποίησης στον κόσμο), στην Ελληνική και Αγγλική γλώσσα,

"The world is u-
ltimately one you
have to live


πάνω προς τα κάτω
πολύχρωμες εικόνες
σαν τα κύματα


ο τοίχος λευκός
τα τείχη ως πατρίδα
το σπίτι μαύρο


απλό βελούδο
απλώνεται με χάρη
με λιτότητα


φωτογραφίες
άνθρωποι, ενωμένοι
με μια κορδέλα


κόμποι και μαλλί
πόλη σαν μια φυλακή
έργα με ψυχή


BARRIES WE BEAT
ALL TOGETHER AS WE ACT
THROUGH THE ART WE SPEAK"