Εκτύπωση
Οι καθηγήτριες Γαλλικών των Α΄ και Β΄ Αρσακείων Γυμνασίων Ψυχικού κ. Μαρία Σερβετά και  Βασιλική Κοντού, παρακολούθησαν και εισηγήθηκαν στο 9ο Πανελλήνιο και Διεθνές Συνέδριο των Καθηγητών Γαλλικής (9e Congrès Panhellénique et International des Professeurs de Français) με θέμα «Enseigner la langue et la culture française : construire des ponts socio-humanistes», που διεξήχθη στη Σχολή Μωραῒτη από 20 έως 23 Οκτωβρίου 2016.
Ο τίτλος τής εισήγησής τους ήταν «Participer à un colloque: un nouveau défi pour les apprenants de FLE» («Συμμετοχή σε ένα συνέδριο: μια νέα πρόκληση για τους μαθητές τής Γαλλικής ως ξένης γλώσσας»). Παρουσίασαν την παιδαγωγική και εκπαιδευτική διαδικασία που ακολούθησαν κατά την προετοιμασία των μαθητών για τη συμμετοχή τους στο 5ο Παναρσακειακό Μαθητικό Συνέδριο, που έλαβε χώρα στις 16-17 Απριλίου 2016 στα Αρσάκεια--Τοσίτσεια Σχολεία.
Η κ Μ. Σερβετά παρουσίασε την εργασία που εκπόνησε η τάξη της σε συνεργασία με την τάξη τής καθηγήτριας Γαλλικών τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου κ Μαρίας Λαγουρού με τίτλο  "Le voyage du français dans le monde (Το ταξίδι των Γαλλικών στον κόσμο).
 Η κ Β. Κοντού παρουσίασε την εργασία των μαθητών της με τίτλο «Un voyage dans les langues de France» (Ένα ταξίδι στις γλώσσες τής Γαλλίας), όπου εστίασαν στη βιωματική προσέγγιση τής ξένης γλώσσας, στην επιστημονική μέθοδο εργασίας των μαθητών, στις εγκυκλοπαιδικές γνώσεις αλλά και στις αξίες που απορρέουν από τον σεβασμό στην πολυγλωσσία και την πολυπολιτισμικότητα. Η εισήγηση έτυχε θερμής αποδοχής και ενδιαφέροντος τόσο λόγω τής βιωματικής μεθόδου διδασκαλίας αλλά και επειδή για πρώτη φορά μαθητές γυμνασίου συμμετέχουν σε συνέδριο εκπονώντας μια επιστημονική εργασία στα Γαλλικά και Ελληνικά προβάλλοντας μια άλλη διάσταση τής Γαλλοφωνίας και των μειονοτικών γλωσσών στη Γαλλία.
Η συντονίστρια κ. Χ. Νάτση, σχολική σύμβουλος τής Γαλλικής, και η Madeleine Renouard τού Birkbeck Université de Londres συνεχάρηκαν την πρωτοβουλία των Αρσακείων Σχολείων για τη διοργάνωση μαθητικών συνεδρίων και εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους για την εκπαιδευτική και βιωματική προσέγγιση τής ξένης γλώσσας που θέτει ως απώτερο στόχο την προετοιμασία ευσυνείδητων και υπεύθυνων πολιτών.