Στην αρχή τής συνάντησης δόθηκε στους μαθητές η ευκαιρία να εκφράσουν τα συναισθήματα και τις αγωνίες τους σχετικά με τις πανελλαδικές εξετάσεις και να μιλήσουν για τους παράγοντες που τους προκαλούν άγχος. Επίσης μοιράστηκαν με τους συμμαθητές τους κοινούς προβληματισμούς και συζήτησαν για τους τρόπους αποτελεσματικής διαχείρισης τού άγχους τους, αλλά και τις μεθόδους αποδοτικής οργάνωσης τής μελέτης τους.
Τονίστηκε στους μαθητές, από τους εκπροσώπους των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών, ότι ο χρόνος που απομένει μέχρι τις πανελλαδικές εξετάσεις είναι επαρκής, αρκεί να υπάρξει από την πλευρά των μαθητών συστηματοποιημένη μελέτη με ιεράρχηση των προτεραιοτήτων τους βάσει των στόχων που έχουν θέσει. Στη συνέχεια, δόθηκε έμφαση στην αναγκαιότητα κατάρτισης ενός προγράμματος με βάση τις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε μαθητή.
Τέλος, αναδείχθηκε η σημασία τής αναζήτησης στήριξης από την οικογένεια, τους φίλους και τους συμμαθητές, ενώ επισημάνθηκαν και ορισμένες βλαβερές συνήθειες (π.χ. περιορισμένες ώρες ύπνου, κατανάλωση πρόχειρου φαγητού και διεγερτικών ροφημάτων, μελέτη χωρίς διάλειμμα).
Η ενημερωτική αυτή συνάντηση οργανώθηκε και υλοποιήθηκε από τους κ. Γεώργιο Γεωργουλέα, σχολικό ψυχολόγο, και Παντελή Κατηνιώτη, καθηγητή – σύμβουλο Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, με την υποστήριξη τής Διευθύντριας τού Αρσακείου Γενικού Λυκείου Ψυχικού κ. Μαρίας Θεοδωρέλου.
View the embedded image gallery online at:
https://www.arsakeio.gr/gr/psychico/psychico-lyceum/ta-nea-mas/events-activities/25185-programma-organwshs-xronou-kai-diaxeirishs-agxous?tmpl=component&print=1&layout=default#sigProId3a4daf58b9
https://www.arsakeio.gr/gr/psychico/psychico-lyceum/ta-nea-mas/events-activities/25185-programma-organwshs-xronou-kai-diaxeirishs-agxous?tmpl=component&print=1&layout=default#sigProId3a4daf58b9