Η σχολική χρονιά τελειώνει και οι καινοτόμες δράσεις τού σχολείου ολοκληρώνονται. Η διαθεματικότητα, η βιωματική ανακαλυπτική μάθηση, η ομαδοσυνεργατικότητα εφαρμόζονται και τα αποτελέσματα είναι πραγματικά εντυπωσιακά: απόκτηση σύγχρονων και ουσιαστικών γνώσεων, άσκηση κριτικής και δημιουργικής σκέψης, ανάπτυξη συνεργατικής ικανότητας, καλλιέργεια δεξιοτήτων μεταγνώσης και αναστοχασμού, με παράλληλη σημαντική πολιτιστική καλλιέργεια και ισορροπημένη συναισθηματική ανάπτυξη.
Τα καινοτόμα προγράμματά μας φέτος ήταν: Α΄ τάξη: ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ και ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΟΧΙ, Β΄ τάξη: ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ, Γ΄ τάξη:
Η ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ, Δ΄ τάξη: ΠΑΜΕ ΘΕΑΤΡΟ και ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, Ε΄ τάξη: ΚΑΝΕ DELETE ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ και ΠΕΡΙΠΑΤΟΙ ΣΤΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Στ΄ τάξη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ –ΙΩΑΝΝΙΝΑ: ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ και ΔΙΑΦΥΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.
Στο μάθημα των Αγγλικών όλες οι τάξεις υλοποίησαν: Ο CHARLESDICKENS ΚΑΙ Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ.
Η ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ, Δ΄ τάξη: ΠΑΜΕ ΘΕΑΤΡΟ και ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, Ε΄ τάξη: ΚΑΝΕ DELETE ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ και ΠΕΡΙΠΑΤΟΙ ΣΤΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Στ΄ τάξη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ –ΙΩΑΝΝΙΝΑ: ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ και ΔΙΑΦΥΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.
Στο μάθημα των Αγγλικών όλες οι τάξεις υλοποίησαν: Ο CHARLESDICKENS ΚΑΙ Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ.
Οι δράσεις των παιδιών μέσα από τις οποίες υλοποιήθηκαν τα προγράμματα είναι πολλές και δημιουργικές: παραγωγή εργασιών λόγου, ανάγνωση λογοτεχνικών βιβλίων, έρευνα σε βιβλιοθήκες και στο διαδίκτυο, αξιοποίηση και χρήση των ΤΠΕ, προγράμματα με συγγραφείς, δημιουργία καλλιτεχνικών εργασιών, υλοποίηση πειραμάτων, συμμετοχές σε εκθέσεις και δημιουργικές δράσεις της πόλης, εκπαιδευτικές επισκέψεις σε μουσεία, εκθέσεις, κέντρα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, αθλητικούς χώρους, αρχαιολογικούς χώρους, υλοποίηση θεατρικών και βιωματικών παιχνιδιών, δημιουργία μουσικοχορευτικών και θεατρικών παραστάσεων κ.ά.
Η Διευθύντρια
Θεοδώρα Κωνσταντινίδου