Τη Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2025, με στόχο την ενδυνάμωση και την πρακτική άσκηση σε μεθόδους και τεχνικές διαχείρισης τάξης, οι εκπαιδευτικοί των δύο Αρσακείων Γυμνασίων Ψυχικού παρακολούθησαν ένα βιωματικό εργαστήριο διάρκειας 4 ωρών, το οποίο οργάνωσε ο κ. Αλέκος Παπάγος, Σύμβουλος PCA (Personal Centered Approach), MSc University of Strathclyde, Glasgow, UK – εκπρόσωπος GTI (Gordon Training International) στην Ελλάδα – εκπαιδευτής Εργαστηρίων Gordon, μετά από πρόσκληση τής Διευθύντριας τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Ευδοκίας Πατσιλινάκου και τής Διευθύντριας τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου κ. Λήδας Ψεματίκα.
Στο 1ο μέρος (10:00 – 11:00), στο Θέατρο των Αρσακείων Σχολείων, ο κ. Παπάγος και η ομάδα του παρουσίασαν αρχικά το γενικό πλαίσιο τής προσέγγισης τού Μοντέλου Gordon, που δίνει έμφαση στη σύνδεση με την τάξη και την ανάδειξη τής συγκεκριμένης δυσκολίας που αντιμετωπίζει ο κάθε μαθητής και η κάθε μαθήτρια. Στη συνέχεια έγινε ανάλυση τής σημασίας «Εγώ-Μηνύματα» (I-Messages), κατά την οποία ο δάσκαλος εκφράζει τα συναισθήματα και τις ανάγκες του με μη επιθετικό και προσωπικό τρόπο, χωρίς να κατηγορεί τους μαθητές του.
Στο 2ο μέρος (11:00 – 14:00), στο μεγάλο χολ τού κεντρικού κτηρίου των Αρσακείων, οι εκπαιδευτικοί συνεργάστηκαν σε ομάδες για να αναπαραστήσουν συγκεκριμένες καταστάσεις αναταραχής στο σχολείο και την οικογένεια, στις οποίες η διαχείριση μέσω όλων των σταδίων που αναλύθηκαν, αναμένεται να οδηγήσει σε ειρηνική επίλυση τής όποιας σύγκρουσης.
Οι βασικοί στόχοι τής επιμόρφωσης ήταν:
Η δημιουργία θετικού μαθησιακού κλίματος στη σχολική αίθουσα.
Η καλλιέργεια σχέσεων εμπιστοσύνης και σεβασμού μεταξύ δασκάλου και μαθητή.
Η προώθηση τής συναισθηματικής νοημοσύνης στον δάσκαλο και στους μαθητές.
Η ανάπτυξη αυτονομίας, υπευθυνότητας και συνεργασίας.




















