Τη Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2025, με στόχο την ενδυνάμωση και την πρακτική άσκηση σε μεθόδους και τεχνικές διαχείρισης τάξης, οι εκπαιδευτικοί των δύο Αρσακείων Γυμνασίων Ψυχικού παρακολούθησαν ένα βιωματικό εργαστήριο διάρκειας 4 ωρών, το οποίο οργάνωσε ο κ. Αλέκος Παπάγος, Σύμβουλος PCA (Personal Centered Approach), MSc University of Strathclyde, Glasgow, UK – εκπρόσωπος GTI (Gordon Training International) στην Ελλάδα – εκπαιδευτής Εργαστηρίων Gordon, μετά από πρόσκληση τής Διευθύντριας τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Ευδοκίας Πατσιλινάκου και τής Διευθύντριας τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου κ. Λήδας Ψεματίκα.

Στο 1ο μέρος (10:00 – 11:00), στο Θέατρο των Αρσακείων Σχολείων, ο κ. Παπάγος και η ομάδα του παρουσίασαν αρχικά το γενικό πλαίσιο τής προσέγγισης τού Μοντέλου Gordon, που δίνει έμφαση στη σύνδεση με την τάξη και την ανάδειξη τής συγκεκριμένης δυσκολίας που αντιμετωπίζει ο κάθε μαθητής και η κάθε μαθήτρια. Στη συνέχεια έγινε ανάλυση τής σημασίας «Εγώ-Μηνύματα» (I-Messages), κατά την οποία ο δάσκαλος εκφράζει τα συναισθήματα και τις ανάγκες του με μη επιθετικό και προσωπικό τρόπο, χωρίς να κατηγορεί τους μαθητές του.

Στο 2ο μέρος (11:00 – 14:00), στο μεγάλο χολ τού κεντρικού κτηρίου των Αρσακείων, οι εκπαιδευτικοί συνεργάστηκαν σε ομάδες για να αναπαραστήσουν συγκεκριμένες καταστάσεις αναταραχής στο σχολείο και την οικογένεια, στις οποίες η διαχείριση μέσω όλων των σταδίων που αναλύθηκαν, αναμένεται να οδηγήσει σε ειρηνική επίλυση τής όποιας σύγκρουσης.

Οι βασικοί στόχοι τής επιμόρφωσης ήταν:
Η δημιουργία θετικού μαθησιακού κλίματος στη σχολική αίθουσα.
Η καλλιέργεια σχέσεων εμπιστοσύνης και σεβασμού μεταξύ δασκάλου και μαθητή.
Η προώθηση τής συναισθηματικής νοημοσύνης στον δάσκαλο και στους μαθητές.
Η ανάπτυξη αυτονομίας, υπευθυνότητας και συνεργασίας.

Εγγραφείτε στο Νewsletter

Ενημερωθείτε για τα νέα μας και μείνετε συντονισμένοι με όλες τις εξελίξεις που αφορούν το Σχολείο σας!

Δεν στέλνουμε spam! Διαβάστε την πολιτική απορρήτου μας για περισσότερες λεπτομέρειες.