e-arsakeio


Books' archway


ep en


harvard




Οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν ότι το ταλέντο είναι κάτι που προδιαγράφεται απολύτως από τις γενετικές καταβολές. Με λίγα λόγια ότι υπάρχουν “έμφυτα ταλέντα”, “χαρισματικοί μουσικοί” και “καλλιτέχνες εκ γενετής”. Όσοι όμως πιστεύουν ότι οι καλλιτέχνες γεννιούνται και δεν γίνονται, καλύτερα να το ξανασκεφτούν. Επιστημονικές έρευνες έχουν αποδείξει ότι οι ικανότητές μας συνδέονται και καθορίζονται από μια διαδικασία ανάπτυξης, η οποία διαμορφώνεται και καλλιεργείται από τα ερεθίσματα που αντλούμε από το περιβάλλον. Γι’ αυτό και στις 23 Νοεμβρίου 2016, στο πλαίσιο εκδήλωσης για τον «Δημιουργό τού μήνα», που γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα στο Αρσάκειο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης, οι μαθητές αποφάσισαν να συνδυάσουν την καλλιέργεια στη μουσική με τις γνώσεις τους στα Γερμανικά και να παρουσιάσουν μια από τις σπουδαιότερες προσωπικότητες τού παγκόσμιου μουσικού στερεώματος, τον Wolfgang Amadeus Mozart, συμμετέχοντας έτσι και στον εορτασμό των 260 χρόνων από τη γέννησή του.
Στον ρόλο τού αφηγητή στα Γερμανικά ο Κωνσταντίνος Τραγιαννίδης και στον ευρηματικό ρόλο τού Wolfgang Amadeus Mozart ο Βασίλης Αλεξανδρής. Πληροφορίες για τη ζωή και το έργο τού μεγάλου δημιουργού παρουσιάστηκαν στη γερμανική και την ελληνική γλώσσα και ακούστηκαν επιλεγμένα κομμάτια τής μουσικής του δημιουργίας, τα οποία εκτέλεσαν οι μαθητές Γιώργος Βάρκας (Α΄ τάξη) και Κώστας Παυλίδης (Β΄ τάξη). Την παρουσίαση προετοίμασαν και επέβλεψαν οι καθηγήτριες των Γερμανικών κ. Χρυσάνθη Αλεξάνδρου και Ελευθερία Κωνσταντινίδου, ενώ την ευθύνη τής μουσικής προετοιμασίας των μαθητών ανέλαβε η καθηγήτρια Μουσικής κ. Αναστασία Γκίνη.
Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία της η κ. Αικατερίνη Ιωακειμίδου, Συντονίστρια των Αρσακείων Σχολείων Θεσσαλονίκης, η οποία συνεχάρη τους μαθητές και τις καθηγήτριες, εξαίροντας παράλληλα τον παιδαγωγικό χαρακτήρα τού θεσμού και προτρέποντας τους μαθητές να συνεχίσουν να εμπλουτίζουν τη σχολική ζωή με παρόμοιες πολιτισμικές ανάσες, τόσο ζωτικές για τη διαμόρφωση τού χαρακτήρα τους.

Δείτε την παρουσίαση εδώ