Συγκεκριμένα, το τμήμα τής κ. Βιολάρη Έλενας ασχολήθηκε με τους φάρους τής Βρετάνης, γαλλικής περιοχής που φημίζεται για τους φάρους της. Οι μαθητές είδαν τους εξής φάρους: Phare Ar-Men (ο πιο απομονωμένος φάρος τής Βρετάνης), Phare du Dunkerque, Phare du Cordouan (ο πιο παλιός ενεργός φάρος τής Γαλλίας), Phare de Saint-Mathieu, Phare de la Vieille, Phare du Créac’h, Phare du Bodic, Phare de l’Ile Vierge, etc.
Στη συνέχεια, έφτιαξαν εργασίες με καράβια τα οποία μιλούσαν με τους φάρους: «Comment tu t’appelles ? Je m’appelle le phare du Créac’h. / Tu habites où ? J’habite sur l’île d’Ouessant./ Quel temps fait-il, aujourd’hui ? Il fait beau».
Το τμήμα τής κ. Γεώργα Έφης ασχολήθηκε με τους φάρους της Γαλλίας και προχώρησε σε μια διαπολιτισμική προσέγγιση τού θέματος παρουσιάζοντας, παράλληλα, διάφορους φάρους τής Ελλάδας. Οι μαθητές δημιούργησαν διαφάνειες power point με πλούσιο φωτογραφικό υλικό και πληροφορίες σχετικά με τους φάρους των δύο χωρών και συζήτησαν με την καθηγήτριά τους για το ιστορικό τους ενδιαφέρον, τη χρησιμότητά τους και την αισθητική τους. Τέλος, ζωγράφισαν και χρωμάτισαν τους βασικότερους από αυτούς.
View the embedded image gallery online at:
https://www.arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-elementary-a/ta-nea-mas/events-activities/27063-gnwrimia-me-tous-farous-ths-gallias-e-taxh#sigProId409e7fcb3b
https://www.arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-elementary-a/ta-nea-mas/events-activities/27063-gnwrimia-me-tous-farous-ths-gallias-e-taxh#sigProId409e7fcb3b