Αρσάκεια ΨυχικούΑρσάκεια - Τοσίτσεια ΕκάληςΑρσάκεια ΘεσσαλονίκηςΑρσάκεια ΠατρώνΑρσάκεια ΙωαννίνωνΑρσάκεια Τιράνων

Ημερολόγιο

Νοέμβριος 2017
Τον προηγούμενο μήνα   Τον επόμενο μήνα
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
week 44 1 2 3 4
week 45 5 6 7 8 9 10 11
week 46 12 13 14 15 16 17 18
week 47 19 20 21 22 23 24 25
week 48 26 27 28 29 30
Ομάδα Προσανατολισμού Επιστημών Οικονομίας & Πληροφορικής

Νικολοπούλου-Τσατσαρώνη Δανάη: 18.412

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Σκουρλέτης-Προίσκος Άρης-Ιερόθεος: 18.129

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Μπούφης Βασίλειος: 18.030

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών

Σουμπασάκου Φίλιππα: 19.486 

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Αναγνωστοπούλου Χριστίνα: 19.448

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Καραγεωργίου Αθανάσιος: 19.368

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Ρέτσα Μαρία: 19.320

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Βλόντζου Μαρία-Ελευθερία: 19.310

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Ντουσόπουλος Άγγελος: 19.281

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Στοϊμένος Αναστάσιος: 19.273

Αρσάκειο Λύκειο Θεσσαλονίκης

Φούρλαρης Κωνσταντίνος: 19.208

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Σταματογιαννοπούλου Μαριάννα: 19.168

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Περίχαρος Φώτιος-Κωνσταντίνος: 19.143

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Κουμπέτσου Αλεξία-Ειρήνη: 19.100

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Κουμαρέλας Κωνσταντίνος-Ελευθέριος: 19.093

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Γυφτόπουλος Χρίστος: 19.040

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Παραθύρας Ραφαήλ-Νικόλαος: 19.005

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Νιράκης Νικόλαος: 18.992

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Κωνσταντοπούλου Δήμητρα: 18.985

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Μητρόπουλος Μάριος: 18.984

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Τσιάδη-Δημητροπούλου Χριστίνα: 18.923

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Κατσιμπέρη Ελισσάβετ: 18.908

Αρσάκειο Λύκειο Πατρών

Λουκοπούλου Χριστίνα: 18.891

Αρσάκειο Λύκειο Πατρών

Σοφοπούλου Μαρίνα: 18.860

Αρσάκειο Λύκειο Πατρών

Ποζιού Παναγιώτα: 18.852

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Δουλγεράκη Εμμανουέλα: 18.828

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Παλυβός Νικόλαος-Χαρίδημος: 18.805

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Λιανού Μαρία: 18.788

Αρσάκειο Λύκειο Πατρών

Μπαλτούμα Καλλιόπη: 18.738

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Χρονοπούλου Μυρσίνη: 18.728

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Πανταζής Γεώργιος: 18.720

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Αναστασιάδης Αλέξανδρος: 18.657

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Γαβουνέλης Νικόλαος: 18.626

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Ασπρίδη Ήβη: 18.624

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Σταματόπουλος Γρηγόριος-Γεώργιος: 18.608

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Ζαφείρη Ανδριανή: 18.602

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Θεολογίτης Μαρίνος: 18.576

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Παξινός Μάριος: 18.536

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Μοντεσάντος Φίλιππος: 18.520

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Καρτάλη Ιωάννα: 18.507

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Αθανασιάδης Κωνσταντίνος: 18.495

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Σουλιμιώτη Βασιλική: 18.438

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Χαραλαμποπούλου Άννα: 18.419

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Χατζησάρρου Παναγιώτα: 18.418

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Ασημόπουλος Δημήτριος-Παναγιώτης: 18.416

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Λαζαρίδης-Κηρολίβανος Ελευθέριος: 18.394

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Πυλαρινού Ελισάβετ: 18.368

Αρσάκειο Λύκειο Θεσσαλονίκης

Λέττας Νικόλαος-Μάριος: 18.325

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Καλαμάρα Άννα-Μαρία: 18.319

Αρσάκειο Λύκειο Πατρών

Σκαλιστήρα Ελένη: 18.272

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Ανδρεάδης Δημήτριος: 18.210

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Αμάραντος Ευστάθιος: 18.178

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Παπαχλιμίντζος Ιωάννης: 18.146

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Δασκαλάκης Παναγιώτης: 18.135

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Σαλίτ Ματάν: 18.105

Α΄Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Λάζαρη Βασιλική: 18.098

Αρσάκειο Λύκειο Πατρών

Βέττας Παναγιώτης: 18.076

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Ξηνταράκου Σμαράγδα: 18.068

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Τάκας Νικόλαος: 18.008

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών

Δρυμούση Μαρία: 19.436

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Ρέντζος Νικόλαος: 19.354

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Φούτση Δήμητρα-Νίκη: 19.326

Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού

Αποστολός Κωνσταντίνος: 19.178

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Θεοχαροπούλου Δέσποινα: 19.132

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Κόντου Ευσταθία: 19.092

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Ιωσηφέλη Αγγελική: 19.040

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Γεωργούντζος Αθανάσιος-Γεώργιος: 18.979

Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού

Λαμπρινοπούλου Σίλβια: 18.974

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Μπάκας Πέτρος: 18.886

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Καρά Κωνσταντίνα: 18.866

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Τοτοκώτση Άννα-Μαρία: 18.864

Αρσάκειο Λύκειο Θεσσαλονίκης

Κώστα Χρυσούλα: 18.854

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Τσίκλου Μαργαρίτα-Παρασκευή: 18.830

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Μελανίτη Ιουλία-Μαρία: 18.822

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Μαγαλιού Σοφία: 18.812

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Σταθακάρου Αικατερίνη: 18.795

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Παπασταμάτη Ίλια: 18.651

Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού

Λαγογιάννη Θεοδώρα: 18.648

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Φωτοπούλου Μαρία-Πετρίνα: 18.627

Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού

Σταθοπούλου Αναστασία: 18.586

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Κορρέ Έλλη: 18.547

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης
Ρισβά Μερόπη: 18.531

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Τσελεπίδου Ευαγγελία: 18.480

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Χαραλαμπίδη Θεοδώρα-Χρυσάνθη: 18.466

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Μαραγιάννη Ευγενία: 18.421

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Γιαννακοπούλου Ασημίνα: 18.408

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Παπαϊωάννου Ελισάβετ: 18.404

Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού

Δασκάλου Σουλτάνα: 18.399

Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού

Πολίτη Αγγελική: 18.349

Αρσάκειο Λύκειο Πατρών

Γαζής Κωνσταντίνος: 18.345

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Φλαμπούρης Κωνσταντίνος: 18.332

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Κανελλοπούλου Άννα: 18.322

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Κουλουφάκου Σοφία-Κυριακή: 18.263

Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού

Τσίρος Φραγκίσκος-Βλάσιος: 18.256

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Ζήση Ηλιάνα: 18.240

Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού

Δημάκη Ελένη: 18.193

Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού

Γιαπιτζή-Παπανδρέου Άννα: 18.178

Αρσάκειο Λύκειο Πατρών

Καραΐσκος Βασίλειος: 18.134

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Ζώρζου Αγγελική: 18.126

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Αναγνώστου Μελίτη: 18.110

Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού

Μπουλούγαρη Ελένη-Χριστίνα: 18.099

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Παντελίδου Αγγελική: 18.034

Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης




1
Πρόγραμμα: Οικονομία και Επιχειρηματικότητα

Θεματική Ενότητα: «Η Επιχείρηση σε Δράση - Επιχειρηματικό Σχέδιο»

Σκοπός του προγράμματος «Οικονομία – Επιχειρηματικότητα» αποτελεί η αποσαφήνιση και κατανόηση βασικών οικονομικών όρων και εννοιών, απαραίτητων στη ζωή του ατόμου, με ιδιαίτερη έμφαση εδώ στην έννοια της επιχειρηματικότητας, όπως επίσης και στην αναγκαιότητα ανάπτυξης του επιχειρηματικού πνεύματος, παράγοντα καθοριστικής σημασίας για την εξέλιξη τόσο των ίδιων των μαθητών όσο και της χώρας στο νέο κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον που διαμορφώνεται διεθνώς.

{tab=2008}

Θέμα: «Η βιωσιμότητα των Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Κ.Ε.Κ) στην Ελλάδα».

Σκοπός του επιλεγέντος θέματος είναι η κατανόηση της έννοιας των Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Κ.Ε.Κ) και της αναγκαιότητας βιωσιμότητάς τους τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη, λόγω των διαρκώς μεταβαλλόμενων απαιτήσεων στην αγορά εργασίας και της μετάβασης στην Κοινωνία της Γνώσης, που θέτουν νέα δεδομένα για τη λειτουργία του συστήματος εκπαίδευσης.

Οι μαθητές 1) διερεύνησαν τους φορείς της συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης, 2) μελέτησαν την έννοια του όρου «Βιωσιμότητα μιας επιχείρησης», 3) πραγματοποίησαν έρευνα-προσομοίωση με ερωτηματολόγιο για να διερευνηθούν οι ανάγκες της αγοράς για τα Κ.Ε.Κ και τη βιωσιμότητά τους, 4) σύστησαν ως «Εικονική Επιχείρηση» ένα Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης (Κ.Ε.Κ) και 5) υλοποίησαν ένα υποθετικό «επιχειρηματικό σχέδιο». Αφού κατέληξαν σε συγκεκριμένα συμπεράσματα, εκπόνησαν γραπτή εργασία, περιγραφική όλων των ενεργειών τους, έκτασης 186 σελίδων, την οποία κατέθεσαν στο Υπουργείο Παιδείας.

Σύμβουλος στο παρόν εγχείρημα ήταν ο υπεύθυνος του Κ.Ε.Κ. «ΓΑΙΑ», που εδρεύει στα Μελίσσια.

{tab=2010}

Θέμα: « Επιχειρηματικό Σχέδιο - Εικονική Επιχείρηση»

Στο πλαίσιο του προγράμματος επιλέξαμε το θέμα με τίτλο «Επιχειρηματικό σχέδιο – Εικονική Επιχείρηση», επιδιώκοντας, μέσα από τη σφαιρική και εμπεριστατωμένη μελέτη, την καλλιέργεια της δημιουργικής έκφρασης και του συνεργατικού πνεύματος των εφήβων, σε συνδυασμό με την ανάδειξη των επιχειρηματικών τους δεξιοτήτων, την ενδυνάμωση της αυτοπεποίθησης και την ανάπτυξη πρωτοβουλίας, την ενεργοποίησή τους για γνωριμία με τους νόμους της αγοράς και τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων και, τέλος, την ενεργό συμμετοχή τους στο οικονομικό και κοινωνικό «γίγνεσθαι».

Εικονική Επιχείρηση Κινηματογραφικών Παραγωγών “Seduction Production” “SP”

Προϊόν: Ταινία μικρού μήκους «ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΑΡΕΝΑ» με θέμα τις «Θετικές και Αρνητικές Όψεις του κέντρου της Αθήνας».

Σύνταξη Επιχειρηματικού σχεδίου και κατάθεση γραπτής εργασίας της τάξεως των 233 σελίδων, στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

- Βραβείο Αριστείας και Καινοτομίας από το Θεσμό «Αριστείας και Ανάδειξη Καλών Πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» ΥΠΔΒΘ
{/tabs}

Πρόσκληση του Β΄ Αρσακείου Γενικού Λυκείου Ψυχικού από το Υπουργείο Παιδείας για τη δημιουργία του «Επιχειρηματικού Σχολείου»

{tab=2014}
Σε τιμητική εκδήλωση, ο αρμόδιος Υφυπουργός Παιδείας παρουσίασε τη δράση, η οποία συνιστά το «Επιχειρηματικό Σχολείο» και θα υλοποιηθεί μέσα από την Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση.
Οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν διαδικτυακά μαθήματα επιχειρηματικότητας από καθηγητές Μάρκετινγκ, Οικονομίας, Διοίκησης Επιχειρήσεων, πετυχημένους επιχειρηματίες και διακεκριμένους μαθητές σε προγράμματα επιχειρηματικότητας.
Επιπλέον, θα έχουν πρόσβαση σε εκπαιδευτικό οπτικό υλικό, το οποίο θα προβάλλεται στην ειδική διαδικτυακή πύλη www.business-school.minedu.gov .


Στην παρούσα εκδήλωση, οι μαθητές του σχολείου μας έδωσαν συνέντευξη στην Εκπαιδευτική Τηλεόραση.
{/tabs}
Το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece («ΣΕΝ/JAGreece»), υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, υλοποιεί προγράμματα του JuniorAchievement – YoungEnterprise, ενός πανευρωπαϊκού μη κερδοσκοπικού οργανισμού (JA-YE www.ja-ye.org), ο οποίος προετοιμάζει τους νέους για μια επιτυχημένη πορεία στην παγκόσμια οικονομία, βασιζόμενος στην αρχή της «εκμάθησης μέσα από την πράξη».

1ο Πρόγραμμα: «Εικονική Επιχείρηση»

Είναι μία βιωματική εμπλοκή των μαθητών στις επιχειρηματικές δραστηριότητες, καθώς καλούνται να συγκροτήσουν μία μαθητική εικονική επιχείρηση, να παράξουν ένα προϊόν, να το προωθήσουν στην αγορά και τελικά να το πουλήσουν και να αποκτήσουν κέρδη από αυτό. Επίσης καλούνται να συνεργαστούν, να επιλύσουν προβλήματα, να διαχειριστούν το χρόνο που τους διατίθεται, να λάβουν αποφάσεις και να αναλάβουν ευθύνες.

Το πρόγραμμα έχει διαγωνιστικό χαρακτήρα. Χωρίζεται σε τρεις διαγωνιστικές φάσεις:

α. Η Εμπορική Έκθεση. Οι μαθητικές επιχειρήσεις προβάλλουν τα προϊόντα τους εκθέτοντάς τα στα περίπτερα των επιχειρήσεών τους. Η μαθητική επιχείρηση που συγκεντρώνει την υψηλότερη βαθμολογία εκπροσωπεί την Ελλάδα στην Ευρωπαϊκή Εμπορική Έκθεση.

β. Η κατάθεση των επιχειρηματικών πλάνων. Τον Απρίλιο οι μαθητικές επιχειρήσεις καταθέτουν τα επιχειρηματικά τους πλάνα προς κρίση.

γ. Ο τελικός διαγωνισμόςγια την ανάδειξη της καλύτερης μαθητικής εικονικής επιχείρησης. Οι 10-12 μαθητικές επιχειρήσεις που κατέθεσαν τα καλύτερα επιχειρηματικά πλάνα, προκρίνονται στον τελικό διαγωνισμό. Η καλύτερη μαθητική εικονική επιχείρηση εκπροσωπεί την Ελλάδα στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό για την Καλύτερη Εικονική Επιχείρηση.

Το πρόγραμμα υποστηρίζεται από έναν σύμβουλο εθελοντή από μία από τις επιχειρήσεις που συνεργάζονται με το ΣΕΝ/JA Greece. Κύριοι χορηγοί του προγράμματος είναι η Allianz Hellas, η Citi, η General Mills, η SAP Hellas και η Accenture.

Διάρκεια: Οκτώβριος – Ιούνιος

{tab=2009}

Εικονική Επιχείρηση: “Green Greece”

Προϊόν:Ημερολόγια του 2009 με ζωγραφιές χειροποίητες εμπνευσμένες από το Περιβάλλον.

Το όραμα της επιχείρησης ήταν η ανάπτυξη της λειτουργίας του προγραμματισμού στην ζωή του ατόμου και της περιβαλλοντικής συνείδησης.

Συμμετοχή στην Εμπορική Έκθεση του ΣΕΝ.

Διαγωνισμός Καλύτερου Περιπτέρου.

{tab=2014}

Εικονική Εκδοτική Επιχείρηση: “YOUTH ALERT”

Προϊόν: Το κόμικ : “OUT OF LIFE” με ιστορίες κοινωνικού περιεχομένου στα ελληνικά και στα αγγλικά.

Διάκριση: 6η θέση στη σειρά κατάταξης στον Τελικό Διαγωνισμό για την «Καλύτερη Εικονική Επιχείρηση 2014» σε σύνολο 13 μαθητικών εικονικών επιχειρήσεων που προκρίθηκαν στον τελικό διαγωνισμό.

Σύμβουλος στο συγκεκριμένο επιχειρηματικό εγχείρημα ήταν ο κ. Χάρης Μακρυνιώτης, Managing Director ENDEAVOR.
{/tabs}

2ο Πρόγραμμα: Τράπεζες σε Δράση («Banks in Action») & Business Dilemma

Σκοπός του προγράμματος είναι να δώσει σε μαθητές Λυκείου την ευκαιρία να αποκτήσουν χρηματοοικονομικές γνώσεις και κατάλληλες δεξιότητες, ώστε να διαχειρίζονται τα οικονομικά τους ως ενημερωμένοι καταναλωτές και να διευρύνουν τους ορίζοντές τους ως μελλοντικοί επαγγελματίες.

Οι μαθητές αναπτύσσουν την επιχειρηματική τους σκέψη και κατανοούν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί μια Τράπεζα, ανακαλύπτοντας νέες ευκαιρίες για τη σταδιοδρομία τους και συνδέοντας το σχολείο με τον κόσμο τής εργασίας.

Το πρόγραμμα έχει δύο φάσεις:

1. Πρακτικές δραστηριότητες, που λαμβάνουν χώρα στη τάξη, όπως ασκήσεις, προβολή βίντεο, ένα διαδραστικό πρόγραμμα προσομοίωσης σε υπολογιστή. Μελέτη των αρχών της Τραπεζικής, του τρόπου λειτουργίας μιας τράπεζας καθώς και των προκλήσεων για την επιτυχημένη λειτουργία μιας τράπεζας σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.

2. Σύσταση εικονικών Τραπεζών και συμμετοχή σε διαγωνισμό onlineμε άλλους μαθητές από την Ευρώπη.

Εθελόντρια-Σύμβουλος του συγκεκριμένου προγράμματος ήταν η Διευθύντρια Επικοινωνίας της Millennium Bank κ. Μ. Κεσίσογλου.

Business Dilemma
«Διλημματικό σοβαρό κοινωνικοοικονομικό θέμα» στο οποίο κάθε μαθητική τράπεζα καλείται να προτείνει μία πρωτότυπη πρακτική λύση


{tab=2011}

Συμμετοχή στο Πρόγραμμα μέσω της παρακολούθησης σεμιναρίων σχετικά με την εκμάθηση λειτουργίας των Τραπεζών και των προϊόντων τους (1η Φάση).

{tab=2012}

Οι μαθητές σύστησαν 4 εικονικές Τράπεζες και συμμετείχαν σε διαγωνισμό online μαζί με άλλες 397 ομάδες μαθητών από όλη την Ευρώπη.

Οι εικονικές Τράπεζες ήταν οι εξής:

1. "FRANCIL"

2. "TRUSTBANK" - "MYDALI"

3. "THE GOLDEN BOYS"

4. "LDG BANK"

Την κάθε Τράπεζα διαχειρίζονταν 2-3 μαθητές.

- Πρόκριση στους Πανευρωπαϊκούς Ημιτελικούς.

- Συγχαρητήρια Επιστολή από τον Γενικό Γραμματέα της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών, κ. Χρήστο Γκόρτσο για την επιτυχία των Εικονικών Τραπεζών.

Business Dilemma

Οι εικονικές Τράπεζες, προαιρετικά, είχαν το δικαίωμα να συμμετάσχουν στο Business Dilemma. Σχετικά με αυτό το τελευταίο, στο πλαίσιο τού εφετινού διαγωνισμού,οι Τράπεζες θα έπρεπε να προτείνουν μία καινοτόμο χρήση των παλαιών τραπεζικών ηλεκτρονικών συσκευών με θετική επίδραση στο περιβάλλον και την κοινωνία. Η εικονική Τράπεζα “LDG BANK” έλαβε μέρος σε αυτό το στάδιο με επιτυχία.

{tab=2013}

Οι μαθητές του σχολείου μας σύστησαν τέσσερεις (4) Εικονικές Τράπεζες:

1. Paneuropean Bank

2. National Trade Bank

3. Intercontinental Financial Enterprise (IFE) και

4. LDG

Στο δεύτερο γύρο πέρασαν οι δύο Τράπεζες: National Trade Bank και LDG.

- Πρόκριση στους Πανευρωπαϊκούς Ημιτελικούς.

- Συγχαρητήρια Επιστολή από τον Γενικό Γραμματέα της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών, κ. Χρήστο Γκόρτσο για τη διάκριση των Εικονικών Τραπεζών.

- Συμμετοχή στο “Business Dilemma” 10η Πανευρωπαϊκή Διάκριση

- Επιστημονική Συνεργάτιδα από τον τραπεζικό χώρο ήταν η κ. Μάρθα Κεσίσογλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας της Millenium Bank.


{tab=2014}

Παρακολούθηση 10 εκπαιδευτικών ενοτήτων λειτουργίας του Τραπεζικού Συστήματος.

Στέλεχος-Εθελοντής: Μάρθα Κεσίσογλου, διευθυντικό στέλεχος της Τράπεζας Πειραιώς

3ο Πρόγραμμα «Κοινωνικής Καινοτομίας» (Social Innovation Relay) www.sir.ja-ye.org


{tab=2014}


Κοινωνική Επιχείρηση: “SEMPREVIVA”

Προϊόν: Συσκευή “ETHALYSER” που ενσωματώνεται στο τιμόνι τού αυτοκινήτου και μέσω του ειδικού υπερευαίσθητου αισθητήρα που διαθέτει, ανιχνεύει από την ανάσα του οδηγού το αλκοόλ και αναχαιτίζει την εκκίνηση του αυτοκινήτου, ώστε να αποφεύγονται τα τροχαία ατυχήματα που οφείλονται σε υπέρμετρη κατανάλωση αλκοόλης.

2ο Βραβείο

Βαθμολογία 52,5 /100 έναντι 52,56/100 που έλαβε η Ομάδα που κέρδισε το Α΄ Βραβείο.

Εθελοντής - Σύμβουλος: Ηλίας Γκούβελης, Διευθυντικό στέλεχος της Hewlett-Packard, που αποτελεί χορηγό του προγράμματος.
{/tabs}

“ENNOVATION JUNIOR”: Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας Ψηφιακής Καινοτομίας και Νέας Επιχειρηματικότητας

Αποτελεί μέρος του Διεθνούς Διαγωνισμού “ENNOVATION”.

Ο Διαγωνισμός (www.ennovation.gr) διοργανώνεται από το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRYN) του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος (Β. Ελλάδα), το University of Nicosia της Κύπρου και πάνω από δέκα Πανεπιστήμια από όλη την Ελλάδα.

{tab=2013}

e-κανότητες

Μεσαία επιχείρηση με στόχο την παραγωγή 2 εξαρτημάτων με έξυπνους αισθητήρες για άτομα με ειδικές ικανότητες

- 1ο Βραβείο


{tab=2014}

Δημιουργία μεσαίας επιχείρησης με την επωνυμία «Ethalyzer»

Προϊόν: Συσκευή “ETHALYSER” που ενσωματώνεται στο τιμόνι τού αυτοκινήτου και μέσω του ειδικού υπερευαίσθητου αισθητήρα που διαθέτει, ανιχνεύει από την ανάσα του οδηγού το αλκοόλ και αναχαιτίζει την εκκίνηση του αυτοκινήτου, ώστε να αποφεύγονται τα τροχαία ατυχήματα που οφείλονται σε υπέρμετρη κατανάλωση αλκοόλης.

- 2ο Βραβείο
{/tabs}


Την Παρασκευή 15 Απριλίου 2016 οι μαθητές των δύο τμημάτων τής Στ΄ τάξης τού Αρσακείου Δημοτικού Ιωαννίνων, συμμετέχοντας στην πανελλήνια δράση «Let’s do it Greece», έφτιαξαν αφίσες με συνθήματα υπέρ τής ανάληψης πρωτοβουλίας για τον καλλωπισμό και την αισθητική αναβάθμιση τού περιβάλλοντος αστικού χώρου.

Οι καθηγήτριες Γαλλικών τού Α΄ και τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Βασιλική Κοντού, Μαρία Λαγουρού και Μαίρη Σερβετά συμμετείχαν με την εισήγηση "Μια εικονική επίσκεψη στο Λούβρο" στην επιμορφωτική διημερίδα «Το σύγχρονο σχολείο: Ανάγκες και προοπτικές». Η διημερίδα, που διοργάνωσαν οι σχολικοί σύμβουλοι Δ.Δ.Ε Β΄ Αθήνας, πραγματοποιήθηκε στην Ελληνογαλλική Σχολή Ουρσουλινών στις 24 και 25 Απριλίου 2015.

Εδώ υποβάλλετε τα στοιχεία σας.