Αρσάκεια ΨυχικούΑρσάκεια - Τοσίτσεια ΕκάληςΑρσάκεια ΘεσσαλονίκηςΑρσάκεια ΠατρώνΑρσάκεια ΙωαννίνωνΑρσάκεια Τιράνων

Ημερολόγιο

Νοέμβριος 2017
Τον προηγούμενο μήνα   Τον επόμενο μήνα
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
week 44 1 2 3 4
week 45 5 6 7 8 9 10 11
week 46 12 13 14 15 16 17 18
week 47 19 20 21 22 23 24 25
week 48 26 27 28 29 30
Στο πλαίσιο τής επίσημης επίσκεψής της στην Αλβανία, η Υπουργός Πολιτισμού κ. Λυδία Κονιόρδου, απόφοιτη τού Αρσακείου, επισκέφθηκε το Αρσάκειο Ελληνοαλβανικό Κολέγιο Τιράνων την Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2017. Τη συνόδευαν η πρέσβης τής Ελλάδος στα Τίρανα κ. Ελένη Σουρανή και η διπλωματική σύμβουλος κ. Άννα Δαλαμάγκα.
Ο Διευθυντής τού Σχολείου κ. Νικόλαος Φραντζής ξενάγησε την κ. υπουργό και τις συνοδούς της στη σχολική βιβλιοθήκη, στο εργαστήριο και στις τάξεις, όπου συνομίλησαν με μαθητές και εκπαιδευτικούς. Οι επισκέπτριες εντυπωσιάστηκαν ιδιαιτέρως από τους μικρούς μαθητές τής Β΄ τάξης, οι οποίοι παρουσίασαν στα Ελληνικά δραματοποιημένους μύθους τού Αισώπου και χάρισαν σε όλους χαμόγελα χαράς.



Ακολούθησε γιορτή κατά την οποία οι μαθητές τού Αρσακείου Τιράνων απήγγειλαν επιλεγμένα διαχρονικά αποσπάσματα από την ελληνική λογοτεχνία: από την «Ελένη» τού Ευριπίδη έως την «Ελένη» τού Σεφέρη και από το προοίμιο τής «Οδύσσειας» ώς την «Ιθάκη» τού Καβάφη και τον «Ήλιο τον Ηλιάτορα» τού Ελύτη. Η κ. Κονιόρδου, παρακινούμενη από το πνεύμα τής γιορτής και τους στίχους τού Ευριπίδη, απέδωσε με τον δικό της συγκλονιστικό τρόπο ένα απόσπασμα τού κομμού τής Μήδειας. Η γιορτή συνεχίστηκε με αλβανικά και ελληνικά τραγούδια από τη χορωδία, συνοδία πιάνου, και με έναν ελληνικό χορό από τη χορευτική ομάδα τού Σχολείου.
Με την ολοκλήρωση τής γιορτής προσφέρθηκαν στην κ. Υπουργό, ως αναμνηστικά τής επίσκεψης στο Αρσάκειο, δίγλωσσο λεύκωμα με τίτλο «Οδοιπορικό στην Αλβανία» και αναμνηστική πλακέτα τής Φ.Ε.
Η επίσκεψη τής Υπουργού Πολιτισμού στο Αρσάκειο Τιράνων ήταν τιμητική για το Σχολείο και είχε ιδιαίτερο συμβολισμό, αφού ο ελληνικός πολιτισμός ζει και αναπνέει, εκφράζεται και δημιουργεί πέρα και έξω από τα σύνορα τού ελληνικού κράτους, όπου βρίσκει πρόσφορο έδαφος, όπου υπάρχουν άνθρωποι φιλομαθείς και φιλόμουσοι που αγκαλιάζουν το δίγλωσσο Σχολείο και γίνονται κοινωνοί τού ελληνικού πολιτισμού.