Στη συνέχεια, με την καθοδήγηση τής υπεύθυνης των Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων τής Φ.Ε. κ. Καραμπατέα, πήραν μέρος σε ένα ενδιαφέρον παιχνίδι: κλήθηκαν να παρατηρήσουν προσεκτικά φωτογραφίες ιστορικών μνημείων -όπως τού Παρθενώνα- και να ξεχωρίσουν σε ποια ιστορική εποχή ανήκουν. Στόχος ήταν να τις ταξινομήσουν κάτω από την αντίστοιχη περίοδο τής ιστορίας, όπως αυτή παριστάνεται πάνω σε μια ιστορική γραμμή που διατρέχει τους τοίχους τού ειδικά διαμορφωμένο αυτού χώρου τού Σχολείου.
Το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα κέντρισε το ενδιαφέρον των παιδιών, που σε αυτή την ηλικία και πλησιάζοντας να ολοκληρώσουν την ιστορία τής Ελλάδας, προσπαθούν να συνδέσουν το «παζλ» των ιστορικών γεγονότων που έχουν διδαχτεί (από την Γ΄ ώς την Στ΄ τάξη) και να κατανοήσουν την έννοια τού χρόνου και κατ' επέκταση να αποκτήσουν ιστορική σκέψη.
View the embedded image gallery online at:
https://www.arsakeio.gr/en/199-greek/schools/ekali/ekali-elementary-a/events-activities/31716-taxidi-ston-xrono-0?tmpl=component&print=1#sigProIdb484b239bc
https://www.arsakeio.gr/en/199-greek/schools/ekali/ekali-elementary-a/events-activities/31716-taxidi-ston-xrono-0?tmpl=component&print=1#sigProIdb484b239bc