Εκτύπωση
Με αφορμή τη δραστηριότητα “Το blog τού Félix” τής μεθόδου (“ZIG ZAG 1”, unité 2, p. 25), που διδάσκονται oι μαθητές τής Γ΄ τάξης τού Δ΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Εκάλης οι οποίοι διδάσκονται Γαλλικά ως β΄ ξένη γλώσσα, τα παιδιά διάβασαν και κατανόησαν ένα σύντομο κωδικοποιημένο email τού μικρού Félix. Στο blog του, ο ήρωας καλωσορίζει τους επισκέπτες τής σελίδας του και με μικρά άρθρα, φρασούλες και φωτογραφίες τούς παρουσιάζει τον εαυτό του, τα ταξίδια του, τους φίλους του, τις ζωγραφιές του, τις αγαπημένες του συνταγές, τα παιχνίδια του και τα μηνύματα των φίλων του.
Με την καθοδήγηση τής καθηγήτριάς τους κ. Έφης Γεώργα, οι μαθητές έμαθαν τι είναι ένα blog, κοιτάζοντας και παρατηρώντας τις ετικέτες στις στήλες με τα θέματα και τα ενδιαφέροντα τού μικρού Félix και περιγράφοντας με απλό τρόπο τις εικόνες και τις φωτογραφίες.
Ύστερα, οι μαθητές κλήθηκαν να κατασκευάσουν και να αποτυπώσουν πάνω σε χαρτόνια το δικό τους blog και να μιλήσουν για τα δικά τους θέματα (οικογένεια, αγαπημένα αθλήματα, βιβλία και φαγητά, σχολείο, σπίτι, αγαπημένες ταινίες και παιχνίδια), πλαισιώνοντας τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποίησαν με πλούσιο φωτογραφικό υλικό. Με αυτό τον τρόπο, οι μαθητές έμαθαν να βρίσκουν πληροφορίες, να μιλούν για τον εαυτό τους χαιρετώντας και καλωσορίζοντας τους φίλους τους μέσα από μικρά εικονογραφημένα κείμενα με τη μορφή ενός «έντυπου blog» (μικρή ιστοσελίδα), σαν μικρή εφημεριδούλα ή προσωπικό ημερολόγιο, το οποίο παρουσίασαν στην τάξη και κάλεσαν τους συμμαθητές τους να κάνουν σχόλια, ενισχύοντας έτσι τη διάδραση μέσα στην τάξη και εκπληρώνοντας τους επικοινωνιακούς στόχους τού μαθήματος.