Κύριος σκοπός τού συνεδρίου ήταν να αναδείξει καλές πρακτικές, ιδέες και εμπειρίες σχετικές με την αξιοποίηση των στη διδακτική πράξη.
Το συνέδριο αυτό απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων, νέους επιστήμονες, ερευνητές, φοιτητές και σε στελέχη εκπαίδευσης που ενδιαφέρονται για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και την ανάπτυξη των σχετικών υποδομών και εφαρμογών στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.
Η καθηγήτρια Πληροφορικής - Φυσικών Επιστημών τού Α΄ Αρσακείου Λυκείου Ψυχικού δρ Κατερίνα Γλέζου συμμετείχε ως μέλος τής επιστημονικής και τής οργανωτικής επιτροπής, τής επιτροπής κριτών, καθώς και ως διοργανώτρια τής Scratch Day 2016 στη Θεσσαλονίκη.
Στο πλαίσιο τής «Scratch Day – Thessaloniki 2016» (http://day.scratch.mit.edu/events/896/), το Σάββατο 9 Απριλίου 2016, παρουσιάστηκαν εκπαιδευτικά σενάρια, εργαστηριακές δραστηριότητες (tutorials & workshops), προσωπικά έργα καθώς και εργασίες μαθητών στο Scratch.
Σε αυτή τη «γιορτή Scratch Day» - διεθνώς αναγνωρισμένος θεσμός τού MIT Media Lab, Cambridge, Massachusetts, United States- συμμετείχαν εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διαφόρων ειδικοτήτων, σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες και παρουσιάσεις έργων στο διαδικτυακό πολυμεσικό προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch 2.0 (http://scratch.mit.edu/).
Η κ. Γλέζου, από κοινού με την κ. Μαρία Ιωσηφίδου, παρουσίασε την εισήγηση - βιωματικό εργαστήριο: «Βιωματικό Εργαστήριο: Δημιουργώντας ψηφιακά παιχνίδια με αξιοποίηση τού Scratch 2.0 στην τάξη – Παρουσίαση εργασιών μαθητών» (http://4syn-thess2016.ekped.gr/viomatiko-ergastirio-dimiourgontas-psifiaka-pechnidia-axiopiisi-tou-scratch-2-0-stin-taxi-parousiasi-ergasion-mathiton/).
Στο εργαστήριο συμμετείχε η Σοφία Γκαβαλέκα, μαθήτρια τής Α΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου Λυκείου Ψυχικού, η οποία παρουσίασε ψηφιακά παιχνίδια - εργασίες μαθητών.
Ακόμα, η κ. Γλέζου, από κοινού με τον κ. Ιάκωβο Μαστρογιάννη και την κ. Σοφία Σωτηρίου, παρουσίασε την εισήγηση - βιωματικό εργαστήριο: «Βιωματικό Εργαστήριο: Εργαστήριο εκπαιδευτικής ρομποτικής με το προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch for Arduino» (http://4syn-thess2016.ekped.gr/ergastirio-ekpedeftikis-rompotikis-programmatistiko-perivallon-scratch-for-arduino/).
Το πρόγραμμα τού συνεδρίου και τα ψηφιακά πρακτικά τού συνεδρίου είναι διαθέσιμα για ανάκτηση στους συνδέσμους http://4syn-thess2016.ekped.gr/ergasies/programma/ και http://4syn-thess2016.ekped.gr/praktika/, αντίστοιχα.
View the embedded image gallery online at:
https://www.arsakeio.gr/gr/psychico/psychico-junior-high-a/ta-nea-mas/teachers-news/28098-4o-synedr-kentr-makedonias-2?layout=default&print=1&tmpl=component#sigProIdb1519d4d3d
https://www.arsakeio.gr/gr/psychico/psychico-junior-high-a/ta-nea-mas/teachers-news/28098-4o-synedr-kentr-makedonias-2?layout=default&print=1&tmpl=component#sigProIdb1519d4d3d