Εκτύπωση
Οι καθηγήτριες Αγγλικής Φιλολογίας τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Μαίρη Μαρίν και  Ευαγγελία Τρούλλου παρουσίασαν εισηγήσεις στην επιμορφωτική ημερίδα Εκπαιδευτικών Αγγλικής Γλώσσας «TEACHING ENGLISH OUTSIDE THE BOX: INNOVATION AND NEW APPROACHES IN SECONDARY EDUCATION», που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα τής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής και με πρωτοβουλία τής Σχολικής Συμβούλου Αγγλικής Γλώσσας Ανατολικής Αττικής κ. Ευτυχίας Παπαχρίστου, την Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2016, στις εγκαταστάσεις τής Ελληνογερμανικής Αγωγής στην Παλλήνη.
Την ημερίδα παρακολούθησαν εκπαιδευτικοί Αγγλικών από δημόσια και ιδιωτικά σχολεία τής Ανατολικής Αττικής.
Η κ. Τρούλλου και η καθηγήτρια Αγγλικών τού Α΄ Τοσιτσείου-Αρσακείου Γυμνασίου Εκάλης κ. Μαριλένα Γιαννάκη παρουσίασαν από κοινού εισήγηση με θέμα “Silent, noisy or hyperactive students; harmony breakers or different intelligencies in action?” με θέμα την αποτελεσματική αντιμετώπιση των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία και διάσπαση προσοχής στο μάθημα των Αγγλικών.
Η κ. Μαρίν παρουσίασε εργαστήριο με θέμα “Lights-Camera-Action! How to use films creatively to teach all four skills and suit all learning styles and levels”, στο οποίο έδωσε πρακτικές συμβουλές δημιουργικής αξιοποίησης ταινιών, βίντεο και διαφημίσεων μέσα στην τάξη που προάγουν τον οπτικο-ακουστικό γραμματισμό, τις γλωσσικές δεξιότητες, την κριτική σκέψη και τη δημιουργικότητα των μαθητών.