Εκτύπωση
Η καθηγήτρια Αγγλικής Φιλολογίας τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού κ. Μαίρη Μαρίν επιλέχθηκε ανάμεσα σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς να επανδρώσει την κοινότητα μεντόρων τής διαδικτυακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας "COURSERA".
Το Coursera (www. coursera.org) αποτελεί μια ιστοσελίδα που προσφέρει δωρεάν διαδικτυακά μαθήματα από μεγάλα πανεπιστήμια τού εξωτερικού.
Οι διαδικτυακές διαλέξεις που γίνονται αφορούν σε σύγχρονα γνωστικά αντικείμενα. Τέχνες, Βιολογία, Οικονομικά, Πληροφορική, Μαθηματικά, Διδασκαλία και πολλές ακόμη επιστήμες προσφέρονται μέσω των μαθημάτων στους εγγεγραμμένους χρήστες.
Δηλώνοντας συμμετοχή σε ένα από τα online μαθήματα, ο μαθητής εντάσσεται σε μια παγκόσμια κοινότητα χιλιάδων μαθητών. Τα μαθήματα είναι σε συγκεκριμένες ημερομηνίες που έχουν ανακοινωθεί πολύ πριν την έναρξή τους. Με την έναρξη των μαθημάτων ο χρήστης έχει μία βδομάδα στη διάθεσή του για να παρακολουθήσει κάθε διάλεξη. Στη συνέχεια, αφού παρακολουθήσει τη διάλεξη κάνει μικρά τεστ που αφορούν στην πρόοδό του.
Όσοι καταφέρουν να περάσουν τα τεστ από ένα συγκεκριμένο ποσοστό και πάνω αποκτούν πιστοποιητικό παρακολούθησης που μπορούν να το χρησιμοποιήσουν στο βιογραφικό τους.
Για μαθητές πολύ υψηλών επιδόσεων το Coursera στέλνει τα αποτελέσματά τους σε καθηγητές αλλά και σε τυχόν ενδιαφερόμενους εργοδότες.
Μέσω αυτών των μαθημάτων δημιουργούν οι μαθητές το δικό τους portfolio που θα βοηθήσει στην εύρεση εργασίας. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 4.371.165 courserians και 423 διαλέξεις από 84 συνεργαζόμενα πανεπιστήμια.
Η καθηγήτρια κ. Μαρίν έχει ολοκληρώσει σε διάστημα 3 χρόνων 20 MOOC courses, 11 εκ των οποίων στο Coursera, με άριστες επιδόσεις, και έχει επιμορφωθεί στο Θέατρο στην Εκπαίδευση (Drama in EFL Teaching), τη Διαφοροποιημένη και εξ’ αποστάσεως Διδασκαλία (Differentiated Learning, Virtual Education), τη Διδασκαλία μέσω Παιχνιδιού και Ψηφιακών Εφαρμογών (Games in Learning, Teaching with Tablets, Emerging Technologies in K2 Class, WEB 2.0. Tools, Introducing Computing in your classroom), την Ψηφιακή Αφήγηση (Digital Storytelling) και τον Κινηματογραφικό Αλφαβητισμό (Teaching Literacy through Film).
Ο ρόλος της ως μέντορα, για τον οποίον επιμορφώθηκε επιπλέον, είναι εθελοντικός και περιλαμβάνει εβδομαδιαία παρακολούθηση προόδου, αξιολόγηση γραπτών εργασιών (Peer-graded Assignments) και απάντηση σε απορίες συμμετεχόντων μαθητών από όλον τον κόσμο μέσω τού φόρουμ τού κάθε course.