Στο πλαίσιο της διδασκαλίας του μαθήματος της Ιστορίας στην Α΄ Γυμνασίου, πραγματοποιήθηκε διαθεματική δράση, το διάστημα 1-10 Νοεμβρίου, σε συνεργασία με το μάθημα της Πληροφορικής, με αφορμή την ενότητα του Μινωικού Πολιτισμού.

Οι μαθητές του Αρσακείου Γυμνασίου Ιωαννίνων μελέτησαν τα βασικά χαρακτηριστικά των μινωικών ανακτόρων και την αρχιτεκτονική τους δομή, εστιάζοντας στη σημασία τους για την κοινωνική και πολιτιστική ζωή της εποχής.

Αφού ανέλυσαν το ιστορικό και αρχιτεκτονικό υπόβαθρο του Ανακτόρου της Κνωσού, προχώρησαν στη δημιουργία του ψηφιακού του μοντέλου μέσω του οπτικού προγραμματισμού στο περιβάλλον του Tinkercad.

Το σχέδιο εκτυπώθηκε σε 3D εκτυπωτή, δίνοντας μορφή και όγκο σε ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό έργο που συνδυάζει την Ιστορία, την Τέχνη, την Τεχνολογία, τη Μηχανική και τα Μαθηματικά — όλες τις πτυχές της STEAM εκπαίδευσης.

Μέσα από αυτή τη βιωματική διαδικασία, οι μαθητές καλλιέργησαν τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία και την υπολογιστική τους σκέψη, φέρνοντας το παρελθόν στο παρόν με τη βοήθεια της τεχνολογίας.

Η δράση ανέδειξε τη δύναμη της διαθεματικής μάθησης, ενισχύοντας την ενεργό συμμετοχή των μαθητών και τη σύνδεση της ιστορικής γνώσης με τις σύγχρονες ψηφιακές δεξιότητες.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Τσαμέτη Παναγιώτα, Φιλόλογος και Λαδιάς Νίκος, Πληροφορικός.

Εγγραφείτε στο Νewsletter

Ενημερωθείτε για τα νέα μας και μείνετε συντονισμένοι με όλες τις εξελίξεις που αφορούν το Σχολείο σας!

Δεν στέλνουμε spam! Διαβάστε την πολιτική απορρήτου μας για περισσότερες λεπτομέρειες.