Ολοκληρώθηκε ο πρώτος κύκλος των προγραμμάτων πρόληψης που εφαρμόστηκαν στο Αρσάκειο Λύκειο Πατρών με τη συνεργασία των εκπαιδευτικών και της υπεύθυνης της Συμβουλευτικής Υπηρεσίας κυρίας Νικολέτας Ροζή. Πιο συγκεκριμένα:

“Πρόγραμμα πρόληψης: Προσαρμογή στη Α Λυκείου”

Στα τμήματα Α1(27/11/2025) & Α2 (227-11-20258/11/2025) του Λυκείου διεξάχθηκε πρόγραμμα πρόληψης για την ομαλή προσαρμογή στην  Α Λυκείου. Το πρόγραμμα διεξήχθη από την υπεύθυνη της Συμβουλευτικής Υπηρεσίας κα Νικολέτα Ροζή σε συνεργασία με τον κο Σπυρίδων Σκιαδαρέση. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να σκεφτούν και συζητήσουν τις ομοιότητες και τις διαφορές μεταξύ των βαθμίδων, να αναστοχαστούν τις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες, αλλά και να διατυπώσουν τα στοιχεία της ομάδας της τάξης  που θα βοηθήσουν στην ομαλή πορεία στη νέα βαθμίδα.

“Πρόγραμμα Πρόληψης: Γνωριμία με τον Εαυτό και την Ομάδα”

Στα τμήματα Β1 (24/11/2025) & Β2 (28/11/2025) του Λυκείου διεξήχθη πρόγραμμα πρόληψης με στόχο την ενίσχυση της επίγνωσης του εαυτού και της ομάδας. Το πρόγραμμα συντονίστηκε από την υπεύθυνη της Συμβουλευτικής Υπηρεσίας κα Νικολέτα Ροζή σε συνεργασία με τη καθηγήτρια κα Ρεγγίνα Δημητροπούλου. Οι μαθητές και οι μαθήτριες εργάστηκαν ομαδικά και ατομικά. Μέσω βιωματικών δραστηριοτήτων, συνδέθηκαν οι ατομικές προκλήσεις με τις προκλήσεις της ομάδας της τάξης και αναδείχθηκαν θετικοί παράγοντες στη λειτουργία των ομάδων και των σχέσεων εντός της σχολικής κοινότητας. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να διατυπώσουν προσωπικούς στόχους για τη φετινή σχολική χρονιά.

“Πρόγραμμα Πρόληψης: Διαχείριση χρόνου και Οργάνωση μελέτης στην Γ Λυκείου”

Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα πρόληψης “Οργάνωσης Χρόνου και Διαχείρισης Μελέτης” το οποίο διεξάχθηκε σε δυο συναντήσεις με τα τμήματα γενικής κατεύθυνσης της Γ Λυκείου (Γ1: 5/11,19/11, Γ2: 11/11, 25/11) από την υπεύθυνη της Συμβουλευτικής Υπηρεσίας κα Νικολέτα Ροζή σε συνεργασία με τις φιλολόγους κα Διαμαντοπούλου και κα Αναστασοπούλου. Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν τις δυσκολίες και τις καταστάσεις που τους προκαλούν άγχος την φετινή χρονιά και να εντοπίσουν παράγοντες που το συντηρούν. Στη συνέχεια, διατυπώθηκαν παράγοντες που βοηθούν στη διαχείριση του άγχους, καθώς και τρόποι διαχείρισης δυσλειτουργικών σκέψεων. Κατά τη δεύτερη συνάντηση, οι μαθητές εντόπισαν συνθήκες που τους δυσκολεύουν κατά τη μελέτη και έμαθαν τρόπους οργάνωσης οργάνωσής της.

Εγγραφείτε στο Νewsletter

Ενημερωθείτε για τα νέα μας και μείνετε συντονισμένοι με όλες τις εξελίξεις που αφορούν το Σχολείο σας!

Δεν στέλνουμε spam! Διαβάστε την πολιτική απορρήτου μας για περισσότερες λεπτομέρειες.