Στο πλαίσιο τού Σχεδίου Δράσης: «Διδακτικά Σενάρια… Αλλιώς!» και τού μαθήματος τής Νεοελληνικής Γραμματείας, οι μαθητές και οι μαθήτριες Ιάσονας Βέργαδος, Καλλιόπη-Ελευθερία Ζαλούμη, Ποθητός Παναγιώτης, Ίων Σκανδάμης, Μαρία Σκουλικάρη, Αναστασία-Ελένη Στρατούδη, Ελισάβετ Τσαρμποπούλου, Κρυσταλλία-Χριστίνα Τσιρώνη, Χρυσάνθη Φιλιπποπούλου τού τμήματος Α΄γ του Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού, με την ενθάρρυνση τής φιλολόγου κ. Αναστασίας Μανιώτη εξέφρασαν ελεύθερα τα συναισθήματα και τις προσδοκίες τους, γράφοντας το δικό τους ποίημα (σε ελεύθερο στίχο ή με ομοιοκαταληξία).
Αφορμή αποτέλεσε η ανάγνωση, ο σχολιασμός και η επεξεργασία τού ποιήματος τού Γεώργιου Δροσίνη «Θαλασσινά τραγούδια», καθώς και τού ποιήματος τού Κώστα Βάρναλη «Να σ΄ αγναντεύω θάλασσα» και κάποιους πίνακες ζωγραφικής (αφού προβλήθηκε μία παρουσίαση, με την συνδρομή τής κ. Ελένης Βλάχου-Τσοτσορού).
Στόχος ήταν η σταδιακή εξοικείωση των μαθητών/τριών με το μάθημα τής Λογοτεχνίας και η εμπλοκή τους σε δραστηριότητες δημιουργικής γραφής, εκφράζοντας ελεύθερα τα συναισθήματα και την εμπειρία τους που τους προσφέρει η λογοτεχνική αναπαράσταση. Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν τη δυνατότητα να συνειδητοποιήσουν την αξία της συγγραφικής απόλαυσης και την ενίσχυση τής δημιουργικής τους φαντασίας.















