Στο πλαίσιο τού Σχεδίου Δράσης: «Διδακτικά Σενάρια… Αλλιώς!» και τού μαθήματος τής Νεοελληνικής Γραμματείας, οι μαθητές και οι μαθήτριες Ιάσονας Βέργαδος, Καλλιόπη-Ελευθερία Ζαλούμη, Ποθητός Παναγιώτης, Ίων Σκανδάμης, Μαρία Σκουλικάρη, Αναστασία-Ελένη Στρατούδη, Ελισάβετ Τσαρμποπούλου, Κρυσταλλία-Χριστίνα Τσιρώνη, Χρυσάνθη Φιλιπποπούλου τού τμήματος Α΄γ του Α΄ Αρσακείου  Γυμνασίου Ψυχικού, με την ενθάρρυνση τής φιλολόγου κ. Αναστασίας Μανιώτη εξέφρασαν ελεύθερα τα συναισθήματα και τις προσδοκίες τους, γράφοντας το δικό τους ποίημα (σε ελεύθερο στίχο ή με ομοιοκαταληξία).

Αφορμή αποτέλεσε η ανάγνωση, ο σχολιασμός και η επεξεργασία τού ποιήματος  τού Γεώργιου Δροσίνη «Θαλασσινά τραγούδια», καθώς και τού ποιήματος  τού Κώστα Βάρναλη «Να σ΄ αγναντεύω θάλασσα» και κάποιους πίνακες ζωγραφικής (αφού προβλήθηκε μία παρουσίαση, με την συνδρομή τής κ. Ελένης Βλάχου-Τσοτσορού).

Στόχος ήταν η σταδιακή εξοικείωση των μαθητών/τριών με το μάθημα τής Λογοτεχνίας και η εμπλοκή τους σε δραστηριότητες δημιουργικής γραφής, εκφράζοντας ελεύθερα τα συναισθήματα και την εμπειρία τους που τους προσφέρει η λογοτεχνική αναπαράσταση. Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν τη δυνατότητα να συνειδητοποιήσουν την αξία της συγγραφικής απόλαυσης και την ενίσχυση τής δημιουργικής τους φαντασίας.

Εγγραφείτε στο Νewsletter

Ενημερωθείτε για τα νέα μας και μείνετε συντονισμένοι με όλες τις εξελίξεις που αφορούν το Σχολείο σας!

Δεν στέλνουμε spam! Διαβάστε την πολιτική απορρήτου μας για περισσότερες λεπτομέρειες.