Στο πλαίσιο τής καλλιέργειας τής φιλοζωίας, τής ενσυναίσθησης και τής ενεργού πολιτειότητας, οι μαθητές και οι μαθήτριες τής Δ΄ τάξης τού Γ΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού συμμετείχαν σε ένα βιωματικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Καλλιεργώ την ενσυναίσθησή μου και γίνομαι ενεργός πολίτης με όχημα τη φιλοζωία, την ομαδοσυνεργατικότητα και τον εθελοντισμό», το οποίο σχεδίασε και υλοποίησε η καθηγήτρια τού Α΄ Αρσακείου Λυκείου Ψυχικού, κ. Γεωργία -Αθανασία Δρίλλια, φυσικός-αστροφυσικός Ph.D., σε συνεργασία με το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας τής Φ.Ε.
Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε σε δύο μέρη: ένα θεωρητικό, στο Θέατρο των Αρσακείων, και ένα πρακτικό, στον αύλειο χώρο τού σχολείου, με δράσεις πεδίου. Τα παιδιά γνώρισαν σπάνια ζώα, συζήτησαν για τα κοινά δικαιώματα ανθρώπων και ζώων, έμαθαν για τη ζωή των αδέσποτων και συμμετείχαν σε βιωματικά παιχνίδια.
Ιδιαίτερη εμπειρία αποτέλεσε η συνάντηση με τη μικρή Ουρίτσα, ένα σκυλάκι με ξεχωριστή εμφάνιση, που ενέπνευσε τα παιδιά να δείξουν έμπρακτα την αγάπη και τη φροντίδα τους προς τα ζώα. Με ενθουσιασμό ανέλαβαν πρωτοβουλία για συγκέντρωση τροφής για τα αδέσποτα, ενώ, παράλληλα, δημιούργησαν αφίσες με θέμα: «Νοιάζομαι για τα αδέσποτα», οι οποίες αξιοποιήθηκαν από την Υπηρεσία Διαχείρισης Αδέσποτων τού Δήμου Φιλοθέης-Ψυχικού, με σκοπό την προώθηση τής φιλοζωίας.
Μέσα από αυτή τη μοναδική εμπειρία, τα παιδιά συνειδητοποίησαν ότι ο ενεργός πολίτης δεν μένει αμέτοχος και ότι η προστασία των πιο αδύναμων είναι πολιτισμός.
Πατήστε εδώ για να δείτε τις αφίσες μας!