Στο πλαίσιο της συνεργασίας των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών των Σχολείων της Φ.Ε. με το Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού, πραγματοποιήθηκαν ενημερωτικές συναντήσεις του Καθηγητή-Συμβούλου Επαγγελματικού Προσανατολισμού κ. Παντελή Κατηνιώτη και του Σχολικού Ψυχολόγου κ. Γεώργιου Γεωργουλέα με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Β΄ και της Γ΄ τάξης. Σκοπός των συναντήσεων αυτών ήταν η παροχή συμβουλευτική στήριξης στους μαθητές αναφορικά με την αποδοτικότερη οργάνωση του χρόνου και της μελέτης τους.
Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της συνάντησης με τους μαθητές της Β΄ Τάξης, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 17 Οκτωβρίου, δόθηκε στα παιδιά η ευκαιρία να μιλήσουν σχετικά με τις πολλαπλές απαιτήσεις της Τάξης στην οποία βρίσκονται, τις ποικίλες δραστηριότητες στις οποίες συμμετέχουν, καθώς και για τις μεθόδους μελέτης που χρησιμοποιούν. Επίσης, οι μαθητές και οι μαθήτριες, που πήραν το λόγο, αναφέρθηκαν στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην καθημερινή διαχείριση του χρόνου τους, καθώς και σε θετικές καθημερινές τους συνήθειες και ενασχολήσεις που αποτελούν πηγές προσωπικής στήριξης.
Όσον αφορά στη συνάντηση με τους μαθητές της Γ΄ Τάξης, αυτή έλαβε χώρα τη Δευτέρα 3 Νοεμβρίου. Κατά τη διάρκειά της, οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν τα συναισθήματα και τις αγωνίες τους σχετικά με τις Πανελλαδικές Εξετάσεις και να αναφέρουν τους παράγοντες που λειτουργούν διευκολυντικά στην προσπάθειά τους, καθώς και εκείνους που τους παρεμποδίζουν. Επίσης, μοιράστηκαν με τους συμμαθητές τους κοινούς προβληματισμούς που συνδέονται με τις ιδιαιτερότητες της παρούσας κατάστασης και συζήτησαν σχετικά με τρόπους χαλάρωσης, αποτελεσματικής διαχείρισης του άγχους, αλλά και μεθόδους αποδοτικής οργάνωσης της μελέτης.
Τέλος, σε όλες τις συναντήσεις αναδείχθηκε η ανάγκη κατάρτισης ενός εξατομικευμένου προγράμματος, το οποίο θα εξασφαλίζει τον απαιτούμενο χρόνο μελέτης, αλλά και θα προβλέπει επαρκή χρόνο ξεκούρασης και ενασχόλησης με δραστηριότητες αναψυχής (συναντήσεις με φίλους, συμμετοχή σε αθλητικές, καλλιτεχνικές και κοινωνικές δραστηριότητες, επικοινωνία με τους γονείς, κ.ά.).













