Η καθηγήτρια Γαλλικής Γλώσσας τού Β΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Σχολείου Εκάλης κ. Γεώργα Ευφροσύνη, την Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024, παρακολούθησε τη διαδικτυακή επιμόρφωση, διάρκειας 2 ωρών, με τίτλο «Κατανοώντας την αναβλητικότητα», που διοργάνωσε το Κέντρο Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης (ΚεΣυΨΥ) τού Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.

Η τάση για αναβλητικότητα είναι επακόλουθο των σύγχρονων τεχνολογικών κοινωνιών που θέτουν διαρκώς πιο έντονους ρυθμούς, με πολλαπλές δραστηριότητεςυποχρεώσεις και ημερομηνίες παράδοσης που πρέπει να τηρούνται σχεδόν αμείλικτα. Η αναβλητικότητα ουσιαστικά εγείρεται ως άμυνα και βοηθά το άτομο να μην κατακλυστεί από το άγχος και την καθημερινή εξουθένωση.

Οι άξονες ανάλυσης και συζήτησης τής διαδικτυακής επιμόρφωσης ήταν οι εξής :

Αναβλητικότητα, γιατί; Μόνο εγώ είμαι έτσι…; Πώς αναβάλλω «αποτελεσματικά»; Σε ποιους τομείς; Τί κάνω όταν είμαι αναβλητικός/ή;
Τί αναβάλλω τελικά  Αυτογνωσία και αναβλητικότητα – Γιατί αναβάλλω; Αναβλητικότητα και Τελειομανία
Τα «πρέπει»/Πεποιθήσεις – Όταν η αναβλητικότητα γίνεται στάση ζωής – Επιπτώσεις (φαύλος κύκλος)
Τί σχέση έχει η αναβλητικότητα με το ψυχικό τραύμα; – Αναβλητικότητα: αποφυγή τής δυσκολίας και συναισθηματική αποσύνδεση
Αναβλητικότητα και ΔΕΠ-Υ – Αναπτυξιακό τραύμα και ΔΕΠ-Υ
Φροντίζοντας το τραύμα, διευρύνω τα φωτεινά σημεία στο παρόν
Αποδοχή τής αναβλητικότητας και εξέλιξη – Πρακτικός οδηγός διαχείρισης αναβλητικότητας – Επίσκεψη στον μελλοντικό μου εαυτό
Τεχνική POMODORO – Το «iCan» (Εγώ μπορώ) πλάνο για την αναβλητικότητα
Αποδοχή τής συναισθηματικής δυσκολίας – διεύρυνση τής ανθεκτικότητας στη δυσφορία
Η Ενσυνειδητότητα (Mindfulness) ως πρακτική διαχείρισης τής αναβλητικότητας

Εγγραφείτε στο Νewsletter

Ενημερωθείτε για τα νέα μας και μείνετε συντονισμένοι με όλες τις εξελίξεις που αφορούν το Σχολείο σας!

Δεν στέλνουμε spam! Διαβάστε την πολιτική απορρήτου μας για περισσότερες λεπτομέρειες.