Η καθηγήτρια Γαλλικής Γλώσσας του Β΄Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Σχολείου Εκάλης κ. Ευφροσύνη Γεώργα, MSc Ειδίκευση Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας (ΕΑΠ), MEd Επιστήμες της Αγωγής (ΕΑΠ), συμμετείχε στο 1ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο της Πανελλήνιας Ένωσης Συμβούλων Εκπαίδευσης (Π.Ε.ΣΥ.Ε.) με θέμα «Σύμβουλοι Εκπαίδευσης Εκπαιδευτική Πολιτική, Ρόλοι, Τάσεις και Εξελίξεις» θα πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 19 και το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2025 στην Αθήνα, στο Ράλλειο Γυμνάσιο Θηλέων Πειραιά.
Συγκεκριμένα, το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2025, η κ. Ευφροσύνη Γεώργα συμμετείχε ως εισηγήτρια στην αίθουσα Τ3 (ΘΚ3.Εκπαιδευτική πολιτική, Καινοτομία και επαγγελματικές προκλήσεις) με ερευνητική εργασία με τίτλο «Ο ρόλος των εκπαιδευτικών στη συνεργασία Σχολείου-Οικογένειας: Προκλήσεις, στρατηγικές και επιμόρφωση».
Σκοπός του Συνεδρίου ήταν η ενίσχυση της επικοινωνίας και της συνεργασίας ανάμεσα στα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, με επίκεντρο την επιστημονική και παιδαγωγική καθοδήγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων.
Το Συνέδριο εστίασε στη μελέτη του πλαισίου επιστημονικής και παιδαγωγικής υποστήριξης, των μεθοδολογιών και των καλών πρακτικών που εφαρμόζονται στη διδακτική πράξη στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, προάγοντας τη συνεργασία και την επαγγελματική ανάπτυξη.
Οι θεματικές ενότητες του Συνεδρίου ήταν οι εξής :
1. Ανάδειξη της ιστορικής εξέλιξης του θεσμού των Συμβούλων Εκπαίδευσης
2. Ρόλος και καθήκοντα των Συμβούλων Εκπαίδευσης
3. Στρατηγικές για την υποστήριξη των σχολικών μονάδων
4. Βέλτιστες πρακτικές στην καθοδήγηση εκπαιδευτικών
5. Σχεδιασμός και αξιολόγηση προγραμμάτων επιμόρφωσης
6. Ανάπτυξη δεξιοτήτων για την αντιμετώπιση σύγχρονων εκπαιδευτικών προκλήσεων
7. Ρόλος των Συμβούλων Εκπαίδευσης στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών
8. Σύγχρονα μοντέλα αξιολόγησης στελεχών
9. Κριτήρια και διαδικασίες επιλογής Συμβούλων Εκπαίδευσης
10. Ηθικές και επαγγελματικές διαστάσεις στην αξιολόγηση
11. Διαμόρφωση και υλοποίηση εκπαιδευτικής πολιτικής
12. Επιστημονική έρευνα στην αξιολόγηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων
13. Ανάπτυξη και χρήση ψηφιακών εφαρμογών για την υποστήριξη του έργου των Συμβούλων Εκπαίδευσης
14. Επαγγελματική εξουθένωση Στελεχών Εκπαίδευσης
15. Ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών και Αυτοαξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας