Η προγραμματισμένη εκδρομή των αποφοίτων 2025 της Γ΄ Λυκείου του Β΄ Αρσακείου Λυκείου Ψυχικού και του Αρσακείου Λυκείου Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία τον Ιούλιο του 2025, με προορισμό εμβληματικά ερευνητικά και διεθνή κέντρα της Ελβετίας και της Ιταλίας.
Η επίσκεψη στο CERN, στο IIT (Istituto Italiano di Tecnologia), στον ΟΗΕ στη Γενεύη, αλλά και σε ιστορικές πόλεις όπως η Βέρνη, η Ζυρίχη, η Γένοβα και το μαγευτικό Ανσί, αποτέλεσε όχι μόνο ένα εντατικό επιστημονικό και πολιτισμικό ταξίδι, αλλά και μια εμπειρία ζωής με σαφές παιδαγωγικό και αξιακό αποτύπωμα.
Οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν παρουσιάσεις από διεθνείς και Έλληνες ερευνητές, να συμμετάσχουν σε διαδραστικά εργαστήρια, να γνωρίσουν την τεχνολογική έρευνα αιχμής, να θέσουν ερωτήματα, να συνεργαστούν και να δουν την επιστήμη σε πραγματική δράση. Παράλληλα, ενημερώθηκαν για τις δυνατότητες που προσφέρονται κατά τη διάρκεια των σπουδών τους, αποκτώντας εφόδια για να κινηθούν με αυτοπεποίθηση και ευελιξία στη μελλοντική τους πορεία.
Ιδιαίτερη συγκινησιακή φόρτιση είχε η ημέρα κατά την οποία ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Η χαρά της επιτυχίας και η διακριτική στήριξη σε κάθε συναισθηματική απόχρωση που προέκυψε, ανέδειξαν με τον πλέον ουσιαστικό τρόπο το δέσιμο των μαθητών μεταξύ τους και με τους συνοδούς καθηγητές τους, καθώς και το ήθος και την ωριμότητα που διαμόρφωσε η εκπαιδευτική τους πορεία στα Αρσάκεια Σχολεία.
Καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, το πνεύμα συνεργασίας, ο σεβασμός, η υπευθυνότητα και η διάθεση για μάθηση ήταν σταθερές αξίες που χαρακτήρισαν την ομάδα.
Ευχαριστούμε θερμά τους συνοδούς καθηγητές:
Ιφιγένεια Αναγνώστου, Γεωργία Στεφανίδου, Δημήτρη Αντωνόπουλο, Παναγιώτη Χαλκιαδάκη και Γιάννη Πουλόπουλο για την αφοσίωση, τη διακριτική καθοδήγηση και την ουσιαστική παιδαγωγική τους συμβολή.
Η εκδρομή αυτή δεν ήταν απλώς ένα ταξίδι. Ήταν μια πράξη εκπαιδευτικής ολοκλήρωσης και μια κατάθεση εμπειρίας, με αφετηρία το σχολείο και προορισμό την επιστημονική περιέργεια, την αλληλεγγύη, την αυτογνωσία και τη μελλοντική συγκρότηση των αποφοίτων μας ως ενεργών πολιτών.












































