Aπό τις αναρτήσεις των συμμετεχόντων διαπιστώνεται ότι αυτή η πρόκληση πυροδότησε τη δημιουργικότητα και την επινοητικότητα πολλών ανθρώπων, οι οποίοι είτε μόνοι τους είτε μαζί με άλλα μέλη της οικογένειας ή τα κατοικίδιά τους χρησιμοποίησαν απλά υλικά (π.χ. ζυμαρικά, καρότα, χάντρες κ.ά.), χρηστικά αντικείμενα (χαρτιά, μαγειρικά σκεύη κ.ά.), ακόμη και μουσικά όργανα, για να ανα-πλάσουν αριστουργήματα της τέχνης από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού και τα εντυπωσιακά αποτελέσματα επιβεβαιώνουν την ευεργετική, ίσως και θεραπευτική, απήχηση της τέχνης στον άνθρωπο.Με την καθοδήγηση της θεατρολόγου κ. Ηρώς Κεραμοπούλου, στο πλαίσιο του σύγχρονου αλλά και ασύγχρονου μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής, και με την πρόσβαση σε πλήθος εικονικού, μουσειακού και πολιτιστικού υλικού μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας του σχολείου, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να μεταμορφωθούν και να αντιγράψουν έναν σπουδαίο πίνακα, μια σκηνή κινηματογραφικής ταινίας ή θεάτρου ή μια καλλιτεχνική αφίσα της επιλογής τους και στη συνέχεια να φτιάξουν τις δικές τους ιστορίες πίσω από τις εικόνες τους.
Με αυτή τη δραστηριότητα οι μαθητές μελέτησαν τη στάση του σώματός τους, έστησαν τον σκηνικό τους χώρο, επιμελήθηκαν τα κοστούμια τους, το θεατρικό τους μακιγιάζ και τις κομμώσεις, βρήκαν ή κατασκεύασαν τα σκηνικά τους αντικείμενα, έστησαν τον φωτισμό και ταξίδεψαν με τις ιστορίες τους σε άλλους τόπους, μαγικούς, τιμώντας παράλληλα και τη Διεθνή Ημέρα των Μουσείων.
Παραθέτουμε λοιπόν τις δημιουργίες των μαθητών του Α΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Εκάλης, όπως τις λάβαμε από το σχολείο τους. Θαυμάστε τις!


















































