Αρσάκεια Πατρών
Δραστηριότητες διάχυσης στη σχολική κοινότητα - Erasmus+ "RAISE"

Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων διάχυσης τού ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ "RAISE": Raising environmental knowledge & awareness through an innovative virtual environment, ο εκπαιδευτικός κ.Νικόλαος Γιαννακόπουλος, χημικός τού Αρσακείου Λυκείου Πατρών, παρουσίασε την ιστοσελίδα τού προγράμματος (πατήστε εδώ) σε διημερίδα που διοργάνωσε το Πρότυπο Γυμνάσιο και το Πρότυπο Γενικό Λύκειο Πατρών στις 2-7 28 Σεπτεμβρίου 2024.

LabFest 2024: "Τεχνητή νοημοσύνη και Χημεία"

Ο χημικός τού Αρσακείου Λυκείου Πατρών κ. Νικόλαος Γιαννακόπουλος παρουσίασε ως επιμορφωτής, με τη μορφή μετωπικού εργαστηρίου, σε εκπαιδευτικούς κλάδου ΠE04.02 Χημικούς τής Δ.Δ.Ε. Αχαϊας, μια καινοτόμο εργαστηριακή διδακτική πρόταση, που αφορά την ογκομέτρηση εξουδετέρωσης με χρήση τού Chat-GPT.

«The Future Of Education»
Oι εκπαιδευτικοί τού Αρσακείου Λυκείου Πάτρας κ. Νίκος Γιαννακόπουλος, χημικός, και Πατρούλα Καφούσια, καθηγήτρια Αγγλικών, παρουσίασαν ορισμένα από τα σχέδια δράσης και τα προγράμματα τού Σχολείου στο διεθνές συνέδριο με τίτλο "Τhe Future of Education", το οποίο διοργανώθηκε από την PIXEL και πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά , στις 19 Ιουνίου 2024, και διά ζώσης, στις 20-21 Ιουνίου 2024, στη Φλωρεντία τής Ιταλίας.

Erasmus+ “RAISE”: Raising environmental knowledge & awareness through an innovative virtual environment 

Στις 27 και 28 Απριλίου 2023, μετά από πολλές διαδικτυακές συναντήσεις, πραγματοποιήθηκε η πρώτη διά ζώσης συνάντηση των εταίρων τού προγράμματος Erasmus+ “RAISE”: Raising environmental knowledge & awareness through an innovative virtual environment: Kickoff Meeting.

Το πρώτο μέρος ενός ενδιαφέροντος επιμορφωτικού σεμιναρίου είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν οι διδάσκοντες τού Αρσακείου Λυκείου Πατρών, την Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2022, με τίτλο "Οδηγός διαχείρισης περιστατικών βίας και εκφοβισμού".

Erasmus: Key Competences for Young Europeans: Education to Empathy and Interculturality 

Το Αρσάκειο Λύκειο Πατρών συμμετείχε, από τις 6 έως τις 10 Σεπτεμβρίου 2021, στο επιμορφωτικό ευρωπαϊκό πρόγραμμα "KeyCode", που διεξήχθη στο Πανεπιστήμιο τής Σιένα.
Κατά τη διάρκεια τής επιμορφωτικής εβδομάδας, αφού έγιναν σαφείς οι στόχοι και η μεθοδολογία τού προγράμματος με έμφαση στη βάση δεδομένων τού "KeyCode" από τις υπεύθυνες καθηγήτριες τού Πανεπιστημίου κ. Alessandra Viviani και Fiora Biag, ακολούθησαν ομαδικές και ατομικές δραστηριότητες με θεωρητικό αλλά, κυρίως, βιωματικό περιεχόμενο σχετικό με τη συναισθηματική νοημοσύνη, το βασικό  θέμα τού προγράμματος.

Ο κ. Νικόλαος Γιαννακόπουλος, ΠΕ04, χημικός ΜSc - Med, στο Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Πατρών, παρακολούθησε σεμινάριο εννέα (9) κύκλων με θέμα «Τα ψηφιακά εργαλεία στα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων», το οποίο πραγματοποιήθηκε από τις 28 Νοεμβρίου 2020 έως και τις 8 Φεβρουαρίου 2021, από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας.

Ημερίδα SELFIE: Ενημέρωση Στελεχών Δυτικής Ελλάδας

Με εξαιρετική επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες τής ημερίδας που συνδιοργανώθηκε από το Αρσάκειο Λύκειο Πατρών και το ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας, την Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2020 στην Εστία Επιστημών στον χώρο των Αρσάκειων. Η ημερίδα απευθυνόταν σε στελέχη τής πρωτοβάθμιας και τής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας και είχε στόχο την ενημέρωση σχετικά με το πρόγραμμα SELFIE.

Ο Συντονιστής των Φυσικών Επιστημών των Αρσακείων - Τοσιτσείων Σχολείων κ. Δημήτριος Κλαυδιανός, φυσικός ΜSc, και ο καθηγητής Νικόλαος Γιαννακόπουλος, χημικός MEd, MSc, δημοσίευσαν στο έγκριτο περιοδικό “Χημικά Χρονικά”, επιστημονικό άρθρο τους με τίτλο «Κριτική αποτίμηση και διερεύνηση τής μετατόπισης των θεμάτων χημείας των πανελλαδικών εξετάσεων 2017 έως 2019».

Ο Διευθυντής τού Αρσακείου Λυκείου Πατρών Εμμανουήλ Πετράκης, φυσικός PhD, και ο καθηγητής Νικόλαος Γιαννακόπουλος, φυσικός MEd, MSc, δημοσίευσαν στο έγκριτο περιδικό i-teacher άρθρο τους με τίτλο "Η υδροπονική καλλιέργεια κλειστού τύπου φυλλωδών λαχανικών ως μέσο για την ανάπτυξη μιας διδακτικής διεπιφάνειας μεταξύ των Φυσικών Επιστημών".
Το περιοδικό αποτελεί ηλεκτρονική έκδοση για τις ΤΠΕ και την εφαρμογή τους στην εκπαίδευση, η δε δημοσίευση γίνεται κατόπιν κρίσης από ομάδα κριτών. 
Μπορείτε να διαβάσετε το περιοδικό και το άρθρο των Γιαννακόπουλου & Πετράκη διαδικτυακά εδώ ή μόνο το άρθρο τους εδώ.