Αρχικά κατασκεύασαν ένα δικό τους χάρτινο ρολόι και στη συνέχεια το χρησιμοποίησαν για να μάθουν την ώρα. Αυτός ο βιωματικός τρόπος μάθησης ενθουσίασε τους μαθητές οι οποίοι κατάφεραν να μάθουν την ώρα μέσα από το παιχνίδι.
Την επιμέλεια τής δράσης είχε η καθηγήτρια τής τάξης κ. Ε. Βιολάρη.
Μαθαίνω την ώρα με βιωματικό τρόπο
Οι μαθητές τής Δ΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Εκάλης που διδάσκονται τα Γαλλικά ως β΄ ξένη γλώσσα, με αφορμή την ενότητα 3 από τη μέθοδο ABC Junior B, εξασκήθηκαν στην εκμάθηση τής ώρας με παιγνιώδη τρόπο.