Η δραστηριότητα αυτή έχει τους ακόλουθους στόχους :
· Γνωριμία των μαθητών με τις σύγχρονες βιομηχανικές τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων της νανοτεχνολογίας, καθώς και με τις νέες τεχνολογίες προηγμένων υλικών και παραγωγής.
· Συμμετοχή των μαθητών σε συζήτηση σχετικά με τη σημασία των βιομηχανικών τεχνολογιών, τις μεγάλες κοινωνικές προκλήσεις της Ευρώπης (π.χ. αποδοτικότητα των πόρων, καινοτόμες κοινωνίες, κλπ.).
· Προώθηση της δημιουργικής σκέψης των μαθητών μέσω ενός διαγωνισμού.
· Ενθάρρυνση για ενεργή συμμετοχή των μαθητών στο Συνέδριο, παρουσίαση των ιδεών τους και εξοικείωση με τις βιομηχανικές τεχνολογίες του Ευρωπαϊκής Κοινότητας.
Το πρόγραμμα συμμετοχής των Σχολείων περιλαμβάνει δύο στάδια. Στο πρώτο στάδιο πραγματοποιήθηκαν οι ακόλουθες δράσεις:
· Παρουσιάσεις και ενημερώσεις προς τους μαθητές των Σχολείων, σε θέματα που σχετίζονται με την εξέλιξη και τις μελλοντικές προοπτικές των σύγχρονων τεχνολογιών NMP, από εκπροσώπους Εργαστήριων Πανεπιστημίων που άπτονται
· Επισκέψεις των μαθητών σε Εργαστήρια Ερευνητικών Πανεπιστημιακών Κέντρων για να αποκτήσουν εμπεριστατωμένη άποψη στις τεχνολογίες NMP.
Στο δεύτερο στάδιο του προγράμματος:
· Οι σχολικές ομάδες έχουν να αντιμετωπίσουν ζητήματα που σχετίζονται με τα ερωτήματα όπως: “Με πιο τρόπο είναι δυνατό οι τεχνολογίες NMP να ανταποκριθούν στις σημαντικές κοινωνικές προκλήσεις στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα με ορίζοντα το έτος 2020;”, “Ποια επινόηση καινοτόμου προϊόντος / υπηρεσίας, που θα βασίζεται στις προηγμένες τεχνολογίες NMP, είναι δυνατό να προσεγγίσει με ένα διαφορετικό τρόπο, τις κοινωνικές προκλήσεις της Ευρωπαϊκής Κοινότητας;”
· Κάθε σχολική ομάδα θα παραδώσει μια σύντομη έκθεση που θα περιγράφει την ιδέα του προϊόντος / υπηρεσίας, καθώς και μια αφίσα που θα εκτεθεί σε χώρο του Συνεδρίου, με τα βασικά σημεία της πρότασής τους.
· Την Παρασκευή 11 του Απριλίου 2014, στη θεματική ενότητα του Συνεδρίου “Industrial Technologies for Schools”, όλες οι σχολικές ομάδες, θα διατυπώσουν και θα αναλύσουν τις ιδέες τους με παρουσιάσεις.













